• Day 15

Objavujeme ostrov Phangan

January 2 in Thailand ⋅ ☁️ 27 °C

Konečne máme raňajky priamo v rezorte, navyše rovno na pláži, no čo viac si môžeme želať.

Poniektorí hneď kúpanie na našej plážičke a potom ideme na prieskum blízkych pláži. Nič nás nejako extra nezaujme okrem jednej pláže, kde je ostrov spojený s plážou úzkym pásom piesku. Avšak len za odlivu a my sme tu pri prílive. Maja to nevie rozdýchať, za každú cenu to chce vidieť, ale odliv je o 11tej večer :(

To, že nás nič nezaujme, neznamená, že pláže nie sú krásne často až s takmer práškovo jemným a takmer bielym pieskom. Ale už sme asi nároční...

V rámci obedu skúšam ďalší špecishake, tentoraz kombinácia spirulina, papaya, mandarínka. Chutné to bolo, zdravé dúfam tiež. My tu totiž pijeme tie shaky vo veľkom, že snáď nič zdravšie neexistuje, ale už sme odhalili, že občas sa chute prilepšujú cukrovou vodou, alebo džúsmi.

No a po tomto neskorom obede nás chytí predpovedaný lejak priamo na motorke, takže máme o zážitky postarané. Dôvod na to skryť sa v reštaurácii a dať si ďalší shake a opekané banány namáčané v Salku ako dezert.

Večer v rámci prevencie ponorkovej choroby naplánujem romantický výlet (tým myslím len vo dvojici) do 5km vzdialeného mestečka a nechávam na Maji a Ňaňovi ako si zariadia večer.
    Môžete 3x hádať, kde si romantický výlet naplánovali Ňaňo s Majou - stretávame sa na trhu v meste... :)

V meste objavujeme tetušku, ktorá predáva asi 100 kombinácii shakov a k tomu ešte za smiešnu cenu. No to sa musí vyskúšať. Tentoraz kiwi skombinované s mangom a ananásom. Kto sa chce inšpirovať, tak posledná foto.

Neskôr už v tme objavujeme tajnú pláž a na nej rezort, ktorý je celý zdekorovaný len pomocou lán. Pri večernom osvetlení to vyzerá neskutočne.