• Day 16

Za 2 tajtrlíčkami krížom cez celý ostrov

January 3 in Thailand ⋅ 🌙 28 °C

Všetci si doobedu užívajú rezortovú dovolenku. Plávajú v mori na nafukovačkách, vyvaľujú sa a spia pri bazéne.

Toto radikálne zvoľnenie tempa už druhý deň a nič nerobenie ma strašne unavuje, takže tiež doobedu len prespím.
    Nechcem im však ničiť dovolenku zoznamom mojich 20tich "must-see" atrakcií, ktoré pri tomto lenivení neuvidíme. Každý má predsa iné priority.

Na obed dávame s Dankou ochutnávku 4 exotických ovocí, z toho 3 ktoré sme tu nikdy nevideli a nejedli. Jedno chutí ako hruška s pieskom, druhé ako mango-marhuľa a tretie chutí ako zhnité neviem čo, ktoré som musel hneď vypľuť. Ani pomocou aplikácii na identifikáciu rastlín a plodov nevieme zistiť, čo sme vlastne jedli.
    Okrem toho štandardne každý deň jeme marakuju, mango, ananás, melón, mandarínky a banány. Dnes sme dali navyše liči a dračie vajce.
    No určite výživnejšie ako domáce praclíky pri telke i keď už začínam mať abstinenčné príznaky.

Poobede sa predsa len rozbehneme a vyrážame na veľmi vzdialené a podľa recenzií 2 perfektné pláže nachádzajúce sa v národnom parku, takže za vstup musíme ešte aj zaplatiť.
    Prvá pláž pekná, no až zázračná určite nie, ale tá druhá to je katastrofa. Scénicky úžasná, ale kopa vyplaveného bordelu. V tomto zmysle najškaredšia pláž akú sme v Thajsku zažili.
    Všetko je však vec optiky. Na pláži sú dve horebez tajtrlíčky, ktoré tu pláž v rámci svojich možností upratujú.
    A toto sme v Thajsku teda ešte nevideli... A keď si ešte aj Maja zakusne do jazyka a nechá Ňaňa nerušene sa kochať, hneď tá atmosféra pláže vyzerá úplne inak :)
    Ono je to podľa mňa o tom, že sa kochá aj Maja, alebo teda s Ňaňom so smiechom rozoberá aká je jedna oproti druhej rozgajdaná (sami si to vysvetlite, čo tým asi mysleli...).

Večer si ešte dáme shaky, rybku v obľúbenej reštaurácii a na izbe to dorazíme ovocím. Táto dovolenka je o jedení, pití shakov, jedení, potom čakaní na jedenie a zas o jedení... Potom ešte o jedení a následne o trpení na záchode...

P.S. do zoznamu vecí, ktoré nabudúce berieme do Thajska si musíme zapísať nejaký teleobjektív na telefón, lebo inak nemáme detailné fotky pre vás čitaťeľov, aby ste sa mohli "kochať" tiež... Veď viete, že my to len kvôli vám...