Satellite
Show on map
  • Day 9

    Štedrý deň je v Thajsku deň ako každý in

    December 24, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

    Môžete robiť čo chcete, ale tú atmosféru ako doma to mať nebude. A kto nedokáže mať vianoce bez tej atmosféry, tak pre neho dovolenka na vianoce v exotike 🏖🏝 naozaj nie je.

    Ráno ma prebudí pracovný email, ktorý ma dosť vydesí a v najhoršej situácii môže vyústiť do môjho okamžitého návratu ✈️na Slovensko. Nebudem to ďalej rozpisovať, ale netrpezlivo čakám na informáciu, či je potrebná moja fyzická prítomnosť pri podpise alebo nie. Nakoniec o niekoľko hodín neskôr zisťujem, že sa to dá vyriešiť aj bez mojej prítomnosti. Našťastie.

    Na našej pláži sú relatívne veľké vlny 🌊 a tak sa veľmi nekúpeme.

    Cez obed vyrážame do miestnej dediny a kupujeme nejaké šaty, suveníry a ovocie. Poobede ideme cestou do resortu a zastavíme sa v reštaurácii niečo zjesť. Neskutočne dlho čakáme na jedlo. Keď nám ho konečne donesú tak sa najeme, ale Maji a Peťke veľmi nechutí. Pre Peťku tam boli príliš veľa cibule. Každé jedlo si predstavujú totiž inak. Obrázky sú len ilustračné a ešte nikdy sa nestalo, že by obrázok zodpovedal realite.

    Neskôr Maja zahlási, že myslela, že pôjdeme na nejaku spoločnú večeru. Akože štedrú večeru. Doteraz veľmi netuším ako to malo podľa nej vyzerať, lebo kapustnicu a šalát s rybou som zabudol doma. Ja som vedel že mi niečo chýba keď som odchádzal z domu.

    Ako som písal na začiatku, ak chcete na ostrove, kde každý rezort vyzerá skoro rovnako mať štedrý deň ako doma, žiaľ nedá sa to. Na oplátku sú v ponuke iné benefity ako napríklad kúpanie v mori a stabilná teplota cca 30 stupňov.

    Deň sme zakončili sladkým dezertom v podobe vyprážaného banánu so zmrzlinou a šľahačkou a vyprážaného ananásu. Peťka si dala mango so zmrzlinou. Ja, keďže viem, že miestne zákusky z ďaleka nedosahujú slovenských kvalít som si dal 🍗chicken s cesnakom a peprom.

    Tento deň nebol dnes naozaj ničím výnimočný. Nikto žiaden úraz a na tomto ostrove ani nie sú nejaké extra atrakcie.

    Tomco
    Read more