• Day 10

Prvý deň vianočný na Ko Jum

December 25, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

Prvý deň vianočný začíname zdravými raňajkami.
    Po dohode odchádzame sa rozlúčiť s Bilanom keďže už dnes o 14:00 musíme vrátiť motorky.
    Dorazíme k jeho baru a Bilana nikde kto by to bol povedal Bilan sa včera opil 🍺 a tak spinká nevadí počkáme. Schladíme sa v 30° mori poležíme Tomčo napíše vianočný príspevok až kým sa náš kamarát nezobudí.
    Mája vychádza z luxusného WC keď tu na ňu niekto kričí "Hallo Maja" šak to náš kamarát.
    Dáme spoločne foto a prezrádza nám že večer majú akciu za 100BAT môžeš jesť koľko chceš čo nás veľmi nepoteší keďže musíme vrátiť motorky.
    Ale to nevadí hovorí Bilan nemá problém po nás poslať taxík.

Po príchode do nášho rezortu nás víta cca 30 živých opíc🙈🙉🙊. Nasleduje oddych ktorý každý z nás využíva postojom Maja si išla ľahnúť Ja ležím v sieti na terase Peťa pozerá vedľa mňa rozprávku a Tomčo si išiel tiež ľahnúť.

Večer strávime v blízkej reštaurácii a po odchode Maji a Peti ideme s Tomčom ešte na jedno pivko do Fu baru.