• Day 15

Odchod z Ko Lanta a príchod na Ko Mook

December 30, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Ja vstávam no podnet môjho budíka čo je 7:50 no poniektorí napr. Tomčo je už hore asi hodinu čo je super mám celú posteľ len pre seba.
    Mája s Peťou je už od 6:00 jej taktika je vstať skoro a ísť na záchod čo jej samozrejme nevyšlo - aspoň budú zážitky na lodi.
    Je 8:40 všetko zabalené izby sú vybývané môžeme čakať na odvoz. Nasadame na dodávku a vyrážame smer mólo ale kdeže o 500 metrov nás vykladajú prebehne kontrola lístkov a každého z nás aj batožinu si označia nálepkou a čakáme na ďalšie auto. Pokračujeme auto-busom v polovici cesty Maja komentuje - cítim sa ako krava 🐮 na čo ja odpovedám tak muč😆😆😆.
    Prichádzame na mólo kde nás podľa nálepiek rozoznávajú a už nás vedú na našu loď kde by mal byť aj záchod 🙄.

Plavba prebieha podľa plánu s dvoma zastávkami a to na ostrove Ko Ngai kde Maja má už presviedča nech zmeníme ešte jednu tisícku a ideme sa tam ubytovať 😃😃😃 a ostrov Ko Kradan.
    Konečne prichádzame k mólu kde už striehňu na svoje obete taxikári ale my chceme ušetriť 200Bat tak ideme pešo veď je to len 1,6km neznámeho terénu.
    Už v polovici cesty Maja začína nadávať čo sme to vymysleli cestou ešte zablúdime - smerové tabuľky žiadne.
    Konečne nachádzame nás rezort kde sa ubytujeme a Tomčo získava zľavu 100Bat za noc čo sa nám vôbec nepáči.