Nepal
Kaligandagkii

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 60

רסטסום פידידי

April 10, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 27 °C

מסע במורד הקאליגנדקי
      חצי יום ולילה רגועים בפוקהרה, בהם בעיקר התארגנו לקראת הראפטינג, ואכלנו בתאילנדית מאכזבת.
      על הבוקר דפקנו כולם שקשוקה מעולה אצל שלום ויצאנו באוטובוס, 16 חבר'ה לכיוון תחילת המסלול.
      פרקנו את כל הציוד, ניפחנו את הסירות, העברנו הכל לתיקים נגד מים אכלנו והתמנגלנו אחד עם השני.
      שלושה ימים ושני לילות של כיף חיים, הנהר שוצף וקוצף, מאיים להפוך את הסירות, מרטיב ומקפיץ אותנו באוויר.
      מזג האוויר חם והמים שנמסו לא מזמן בפסגות ההימאליה קרים ומרעננים, מזמינים אאותנו לקפוץ ולתת לזרם לסחוף אותנו איתו.
      על הצוות שלנו אחראי גאנו הקפטן, והוא מנווט אותנו בעזרת פקודות פשוטות, משיכות משוט אלגנטיות ויכולות קריאת זרם כמו קרא ספר ילדים נפאלי.
      עוד קפטן על הסירה השנייה, שני מצילים בקיאקי יחיד נהנים לתפוס גלים על הזרמים ההפוכים ואחרון הוא גובי שמשיט את הסירת ציוד שלנו הלאה הלאה.
      על הגדות ראינו שריפת גופה, להקת נשרים מרהיבה מפרקת גאנו שמת במים, כמה מקומיים שמצלמים אותנו ומעט קופים.
      מעבר לחוויה במים, ההפקה של העצירות אוכל והמחנה הייתה מטריפה בפני עצמה, מדורה, שתייה חמה, נרות, פופקורן, קינוחים ואוהלים כשכולנו עומלים יחד עם הצוות על ההקמות.
      להוסיף לזה את האלכוהול שקנינו מראש ו jbl clip קטן בשביל הריקודים ואנחנו על גג העולם.
      עושים עכשיו את דרכינו חזרה לפוקהרה, כשהפעם נתארגן לליל סדר על גדות הבגנאס,
      שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות בזרם
      פיס

• Day 24

הרפטינג

April 9, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 27 °C

בכאב גדול עזבנו את אקונה מטטה אכלתי הלו אחרון עשית טרזן פרידה ישר למים ושחיתי לצד השני וחזרה עלינו למינית עם ידיעה שנחזור לסדר פסח על שפת האגם המונית הורידה אותנו בהוסטל וילג׳ אין וכמובן שאי אפשר להגיע לפוקרה בלי שירד גשם ייעשה את החיפוש אחר חדר לארוע מיגע לכן נכנסנו להוסטל הקרוב ביותר שמצאנוסיבוב קניות בעיר הכנות לרפטינג מסעדה תאילנדית מאכזבת לארוחת ערב התרסקות למיטות למחרת אכלנו שקשוקה אצל שלום ועלינו על אוטובוס שלקח אותנו למסע רפטינג בקאלי גנדאקי נסיעה קשה באוטובוס קופצני שארכה כחמש שעות לבסוף הגענו ניפחנו את הסירות הכרנו את הצוות וצורת העבודה אכלנו ארוחה ראשונה באחריות חמשת הכוכבים הנפאלים שהובילו את המסע היום עבר בכיף גדול זרמים מרשימים נופים מיוחדים והרבה המיים כשבשמש החלה שוקעת עצרנו לחופו של הנהר הקמנו אוהלים קילפנו תפוחי אדמה ועירבבנו רום וספרייט חגגנו קצת נהננו מהאוכול מהחברה ומהמדורה והלכנו לישון בבוקר יום נוסף של שייט שלוש ארוחות מתקתקות כמו שלא ראיתי אפילו בארץ ושוב בערב מסיבה ולאוהל היום האחרון רובו רגוע על הנהר מצלמות את ההזדמנות לתרגל בדי ראפטינג הגנו לנקודת הסיום ופצחנו במסע חזרה לפוקרה הגענו התקלחנו וחשנן על עבר המבורגרים עטורת שבחים אחרי ארוחה דשנה שוטטנו קצת בעיר והלכנו לישוןRead more

You might also know this place by the following names: