Netherlands

27-7: Exel - Meer

July 27, 2020 in the Netherlands ⋅ ⛅ 23 °C

Best laat wakker (kwart over 7), ik rijd ook pas om 9 uur weg. Ik heb met Karin afgesproken op de Holterberg voor koffie. Alles is dicht want het is maandag. Dat vind ik zó onlogisch, dat spreek je dan toch af met zijn drieën? Maar goed, we zouden toch al naar Karin, want ik wil haar nieuwe flat graag zien. Leuk hoor. We lunchen samen en dan fietst ze nog een stuk mee naar Den Ham. Ik wil daar vlakbij op een camping want die ligt zo mooi is the middle of nowhere. Die hierna komen liggen allemaal aan een drukke weg. Het is weer gezellig met Karin, we kletsen lekker bij. En de paar spatten regen geven niet en de echte bui staan we net bij een pipowagen met houten kadootjes. Prima. We houden redelijk angstvallig anderhalve meter afstand. Ik met al die campings, en zij in de zorg.
      In Den Ham splitsen we, ik doe wat boodschappen, zij fietst naar huis.
      Om 4 uur ben ik op de camping. Wil nog gaan wandelen, maar het gaat voornamelijk over weggetjes die ik gefietst heb en de kortste afstand is 4 km en dat is me te ver. Dus ik retour tent: , buitje. Nanananana!
      Vervolgens ben ik zoet met VeKaBo campings intekenen op de volgende kaart. Mijn zorgvuldig geplakte boeklon plakt daar niet meer helaas, dus dat wordt héél voorzichtig gebruiken anders heb ik straks 4 kwart kaarten☹️ Gaat de motormaaier ook nog aan. Ik besluit er om te lachen. Hij gaat ook heel snel weer uit gelukkig. 57,2 km.