Netherlands
Provincie Overijssel

Top 10 Travel Destinations Provincie Overijssel

Kartuli ja muu kasvatus

July 17, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 18 °C

Sõidame mööda teed, mis ei ole kiirtee ning ümberringi on iga põllulapp kaetud mingi kultuuriga. Siin kohas on super palju kartulit. Lisaks oleme näinud õuna, pirni, maisi, kirsse, sibulat ja midagi tubakalehega sarnast.
    Metsa siin pole üldse.
    Leidsime ka kütust, mis oli 1,2euri liiter.

I'm on a boat

July 17, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 19 °C

Rentisime paadi 25euri tund, et sõita tiir Giethoorni kanalites. Valida sai ka rohkem kui tund aga me otsustasime, et ei taha päikese käes ära sulada. Täiesti oli olemas ka kaardimakse võimalus. (Meie sularaha on nullis ning loodame sellepeale, et põhjapool saab koguaeg kaardiga maksta. Seni on see õnnestunud, isegi vetsumaksu sai viipekaardiga tasuda.)
    Paatidel siin on kõigil vist elektrimootorid, millel on kaks käigu kiirust ja edasi ja tagasi. Väga lihtne.
    Rendikohast anti meile väike kaart ka, et me teaks, mis tiiru me tunni ajaga ära jõuaks teha.
    Nüüd oleme jõudnud keset suurt järve. Siin ujuvad ekstra sõbralikud luiged oma poegadega. Kahel saarel on ka lastelaager/aed/hoid vms.

Paadiummik Giethoorni kanalites

July 17, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 20 °C

Oleme jõudnud kanali osasse. Kallastel on väga armsad ja hästi hooldatud majad ja aiad. Mõnel istub ka kanali ääres koer, kes tervitab kõiki paadiga sõitjaid.
    Kuna siin sõidavad ka natuke suuremad paadid kui meie oma ja igast suunast suundub just siia teele paadid siis oleme sattunud paatide ummikusse. Pole varem sellises ummikus olnud ning olukord on väga põnev. Meie ees on noored, kes sõidavad äärest äärde kaldasse sisse ning taga on pere, kes on juhirolli pannud noore lapse ja tema sihiks on iga silla post ära märkida.Read more

Avia

August 27, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 32 °C

8 Motorräder gegen eine Zapfsäule. Es dauerte, aber am Ende hatten alle ihr Benzin im Tank.
    Merke, es gibt auch Tankstellen, die noch Wachstumspotenzial in sich haben.
    Kurz danach erreichen wir Holland. Nach Deutschland der zweite Länderpunkt.Read more

3. Hesseelt Yachthafen

August 12, 2020 in the Netherlands ⋅ ⛅ 29 °C

Wir stehen im Yachthafen von Hasselt mit Blick auf den Hafen.
    Wir sind mit der Schaluppe von Gudruns Kinder durch die Grachten von Hesselt gefahren. Danach zum Essen nach Zwolle.
    Adresse:
    Van Nahuysweg 105

Zwartsluis

June 4, 2020 in the Netherlands ⋅ 🌧 13 °C

Erstmal einen Kaffee. Erster Tag mit Nieselregen und leichtem Gegenwind. Soviel zum Thema heute Creme ich mich ein. Zum Glück habe ich das nicht gemacht 😁 Und auch mein erster Tag mit einer Fährübersetzung. Ansonsten geht es dem Hintern besser. Realisiert habe ich immer noch nicht ganz was ich hier mache. Aber es fühlt sich richtig an. Der Gegenspieler zu all dem Muskelkater und Schmer ist mein Wille dass zu tun was ich mache. Und dieser Wille fühlt sich stark und präsent an.Read more

Kampen

June 4, 2020 in the Netherlands ⋅ 🌧 14 °C

Auf meinem Weg Richtung Kampen habe ich seit gestern telefonischen Kontakt mit Tonio. Wir sind alte Kollegen und Bekannte. Der kommt mich spontan besuchen und wir wollen 1 bis 2 Tage zusammen verbringen. Obwohl wir nie ganz viel miteinander zu tun hatten freue ich mich wahnsinnig. Unser Treffpunkt ist Kampen. Ohne zu wissen wie schön diese alte Hansestadt ist, bin ich hier gelandet. ☺️ Ein must see von den Niederlanden. Hübsche kleine Altstadt die selbst im Regen schön ist. Bin sehr begeistert. Als ich Tonio endlich treffe bin ich wirklich happy. Mein Rad wird im Kofferraum seines Kombis verstaut und nachdem wir uns noch etwas zu essen geholt haben machen wir uns auf den Weg Richtung Arnheim. Mit dem Auto ist das ein Klacks.Read more

1. Halt Holland

July 29, 2020 in the Netherlands ⋅ ⛅ 18 °C

12:30 erster Stop hinter der niederländischen Grenze. Laut Navi nur noch knapp über eine Stunde. Toilettengang erster Versuch : Mama ohne Geld, Josi muss nicht. Toilettengang zweiter Versuch: Mama geht los, Josi kommt zurück weil sie muss nicht. Toilettengang dritter Versuch : Mama ist gerade weg, Josi muss doch... 🤷‍♂️ 🙈 🤐Read more

Provincie Overijssel, Overijssel, Oerisel, 오버레이설 주, Overissel, Оверайссел