Netherlands
Oostmahorn

Dag 1 - aankomst

May 19, 2018 in the Netherlands ⋅ ☁️ 12 °C

Na dat Patrick klaar was met de post weglopen kwamen Joy en Micheal aan op de koningshof om samen naar Friesland te vertrekken. Ans en Rene zijn een dag eerder al gegaan. Helaas konden wij dat dat omdat Patrick al geen vrij kreeg.

Onderweg zijn we over de afsluitdijk gegaan wat niet vaak gebeurt. Bij aankomst hebben we lekker op het terras in het zonnetje gezeten met een biertje. Daarna zijn Joy en Micheal gaan koken. Lekker kogelbiefstuk met aardappelen en sperziebonen.

In de avond hebben we spelletjes gespeeld tot diep in de nacht. Eerst een paar potjes "exploding kittens" en daarna een potje "stenen tijdperk" van 999 games. We zijn daarna lekker naar bed gegaan.

Dag 2 - varen

May 20, 2018 in the Netherlands ⋅ ⛅ 18 °C

Ans en Rene waren in de ochtend aangekomen bij de bungelow. Ondertussen waren Patricia en Patrick broodjes aan het halen in het vestingstadje die Landal heeft gebouwd.

Na het ontbijt hebben we ons klaargemaakt om te gaan varen. Zijn we met de auto naar de verhuurder gegaan. Die een mooi sloeptje voor ons had liggen. Het had aan de voorkant een overkapping dat je daar spullen droog en ook uit de zon kan zitten.

We zijn onderweg door een sluis gegaan die die het Laurensmeer en daarna tussen de weilanden door naar Dockum. Daarna zijn we weer terug gevaren.

In de avond heeft iedereen eerst lekker opgefrist in het bubbelbad of douche en daarna lekker gaan barbecuen en lekker gechilled de rest van de avond

Dag 3 - omgeving

May 21, 2018 in the Netherlands ⋅ ☀️ 21 °C

We zijn lekker na het eten naar de Thee fabriek gereden. Waar we een paar zakjes losse thee hebben gekochten en op het terras wat hebben gedronken.

In de middag zijn we naar Leeuwarden gereden om te lunchen waar we uit kwamen bij restaurant de walrus. Daar hebben we een zeer uitgebreide lunch gehad dat we ook geen honger meer hadden in de avond.

In de avond nog lekker spelletje exploding kittens gespeeld en naar bed gegaan.

Oostmahorn, De Skâns