Netherlands
Zeelstse Heide

Here you’ll find travel reports about Zeelstse Heide. Discover travel destinations in the Netherlands of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Eindhoven Airport

June 21 in the Netherlands

Je moet er ffkes vroeg voor op maar dan heb je ook wat. Even lekker er tussen uit, 4 daagjes Valencia. Heerlijk. Vertrek vanaf Eindhoven. Vannacht bij zoonlief Joren blijven pitten en die heeft mij ook hierheen geslingerd.

Hoe relaxt zo’n klein vliegveld en hoe relaxt ‘inchecken’. Weinig dus. Kleine rugzak gaat mee als cabinebagage, instapkaart op de app dus alleen maar op tijd aanwezig zijn en aan de Starbucks. Heel zwaar allemaal 😄.

Hotelletje in centrum geboekt en voor morgen fietstour. En voor de rest? Niets moet, gewoon lekker rondslenteren, terras hangen en zie daar wel wat ik evt. ga bezichtigen. Gewoon lekker doen waar ik zin in heb. Heerlijk. Ik ben een bofkont.

Eindhoven Airport

June 24 in the Netherlands

Hallo en goedemiddag.

20 minuutjes te laat maar weer op Hollandse bodem. Helaas moest mijn rugzakje nu wel t ruim in en sta ik dus te wachten bij een nog niet lopende bagageband. Helaas, maar er zijn ergere dingen.

Heen gebracht door zoon, terug gehaald door dochter. Nou weet ik het nut van die kinderen 😂😂

Verkoelend is het hier zeker maar ook wel even lekker.

Ook fijn weer terug te zijn

Tot een volgende keer allemaal! 👋🏻

Zeelstse Heide