Norway
Austerdalsnovi

Jostedalgletscher

July 21, 2021 in Norway ⋅ ⛅ 14 °C

So während dem ich am gmüetlich uf de Michi warte bin, schribi doch gad de nöchsti Blog.
      (De Michi het uf de Route 613 unbedingt no welle jogge, das kein rundweg isch sondern nur durab gaht, bin ich wiiter gfahre und warte ez ebe dunde)

Wie gseit, da mer chli vo Grosstädt d Nase voll hend, hememr vorgah mal wieder chli id Natur z fahre. Mer hend uf park4night en berüchtigte Ort gfunde wo mega idyllisch sött sii und nu scho d Afahrt sich lohni.
      Ja d Afahrt isch eimalig gsi. E ca. 20km langi Strecki am Fjord entlang. Eispurig aber mit gägeverchehr und d Tunnel sind zuesätzlich stockdunkel gsi. Rückwärts fahre mit eusäm super rückwärts Liecht unmöglich. Nüt für de Ines ihres Herz.
      Am endi vo de Stecki het mer denn no müsse es Privatströssli fahre wo no 50kr hesch müsse inen briefchasrte wärfe.
      So das wärs ez gsi mit de idylle. Vor eus ä riise Schlange ufgmotzti Autos. Am ändi vo de Strass scho jenschti Camper und Tagesusflügler.
      Irgendwie hemmer denn aber trotzdem no es nischeli gfunde wo mer eus Niederglah hend unda würkli schön gsi isch.

Am nöchste Morge simmer zum ca. 7km entfernte Jostedalgletscher gloffe. TRAUMHAFT! Meh gitts nöd dezue z säge. A doch: es isch wieder viiiil zheiss 😂🙈

Und no e chlini Anektote zum Tuning träff.
      Mer hend eus chli luschtig gmacht will mer devo usgange sind, das die nur da hindere gfahre sind um es Fotoshooting zmache. Wos den aber usgstige sind und ihri Zält ufgstellt hend, ka da hemmers müsse fiire 😄

(Föteli: Stellplatz, Jostedalgletscher, Instamichi, poser, wägzum Stellplatz)

Memo a eus:
      - Vertau nie em Park4night (idyllisch isch andersch)
      - Solarduschi ✔️ (sogar s Gletscherwasser isch nümmä so chalt, aber au nöd warm)

wow! It is so beautiful there - this has been on my bucket list since I was a child!!!!

7/22/21Reply

No de Rest vom Gletscher🤔😳

7/22/21Reply

Turbo zugeschaltet 😉😅

7/24/21Reply

Zum Austerdalsbreen

September 23, 2022 in Norway ⋅ ⛅ 7 °C

Heute morgen ging es für uns erstmal auf die Suche nach einer Versorgung bei welcher wir Frischwasser bekamen.
      Entpuppte sich in dieser Gegend etwas schwieriger. Normalerweise ist fast jede Tankstelle die richtige Anlaufstelle für die Ver- und Entsorgung.
      Wir mussten 3 Tankstellen anfahren um Erfolg zu haben. Dafür konnten wir auf dem Weg auch noch Einkaufen gehen und der Sprit war heute morgen mit knapp unter 2€/L Diesel auch gut um den Tank wieder zu füllen.
      Da der Tag ziemlich Wolken behangen war, grübelten wir ob wir eine Tour näher am Fjord machen sollen, oder zum Gletscher fahren.
      Die Neugier lies uns 35km zum Gletscher in Angriff nehmen.
      Einspurige Straße zwischen Felswand und Fjord mit ein paar Einbuchtungen falls Gegenverkehr kommt machte die Fahrt zu einem kleinen Abenteuer.
      A
      Im Kilometer langen, unbeleuchteten Tunnel ist man froh um die große Lightbar am Fahrzeug.
      Je weiter wir ins Tal kamen, je mehr kam die Sonne durch.
      Die letzten Kilometer standesgemäß mautpflichtig und auf Schotter, fanden wir einen gigantischen Stellplatz direkt am Fluss, welcher türkis blaues Wasser trägt.
      Alles mit Blick auf die Gletschermoräne.
      Hier gab's erstmal etwas zum Essen, es wurde erneut Holz gesammelt und die Drohne durfte in die Luft.
      Am Nachmittag spazierten wir dann einen Weg entlang zur DNT Wanderhütte. Ein Rundweg ging sich nicht aus, waren die letzten Meter im Moor zu durchnässt und wir immer noch ohne Gummistiefel.
      Also alles Retour laufen.
      Nach dem Abendessen an dem es heute frisches Lachsfilet gab, machen wir heute endlich noch ein Feuer.

Es ist zu erahnen das die Sonne kommt

war richtig warm heute Mittag 😀

Toller Stellplatz

Austerdalsbreen

June 29, 2022 in Norway ⋅ ☀️ 18 °C

Heute stand die Wanderung zum Austerdalsbreen (Breen = Gletscher) auf unserem Programmzettel.

Dieser Gletscher wurde erst 1884 entdeckt und beschrieben. An diesem Gletscher ist die Besonderheit, dass der Fuß des Gletschers bis auf ca. 400 m über Meeresspiegel herunterreicht.

Das Wetter war genial für diese Wanderung - und die Zahl der übrigen Wanderer war sehr niedrig. Mit uns hielten sich ca. 10 Leute dort auf - kein Vergleich mit den bekannteren Wanderungen.

Austerdalsnovi