Norway

Dag 6: Andøy naar Skibotn

February 25, 2022 in Norway ⋅ ☁️ -1 °C

Vanmorgen zijn we wat later vertrokken uit Andøy omdat dit toch wel een hele mooie lokatie was, het stormde vannacht zo hevig dat het hele houten huis aan het “ praten” was, het leefde als het ware. In basic termen kraakte en bewoog het door de wind dat het een lieve lust was. Kort nadat we vertrokken kwamen we een sneeuwschuiver tegen waar ik net iets te ver voor uitweek. Muurvast binnen een paar meter😳. De RangeRover van Michiel had geen grip genoeg om beweging te krijgen in de 110. Gelukkig zag de chauffeur dat en draaide even om om mij te helpen. Erg vriendelijk van hem. Hierna konden we onze 475 km lange tocht voorzetten.
      Deze dag en morgen moeten we rond de 1000 km afleggen om op de Noordkaap te komen. Dus even doorbikkelen.
      We zitten nu in een hele basic stuga ( klein zomerhuisje) op een camping met een erg vriendelijke eigenaar, hij regelde alles voor ons om te kunnen overnachten. Zelf wat diepvries voer opgewarmd en vroeg naar bed, morgen begint de dag om 05.00 uur want we willen voor donker op de Noordkaap zijn. Het weer beloofd bar en boos te worden maar dat ken ik nog ergens van op die plek🧐

Bø, Bo