Norway
Ryggfonna

Das typische Essen in den Norske Bergen

June 4, 2023 in Norway ⋅ ⛅ 9 °C

Für heute sind wir weit genug gekommen.

Wir können ja auch mal ein wenig bummeln.

War auch eine lange Nacht.
      Ingrid ist erst um 1:20 Uhr zum schlafen gekommen.

Da sind wir erst um 10 Uhr aufgestanden.

Naja bis dann gefrühstückt, abgespült, gepackt und noch mal ordentlich gegähnt wurde, kann die Zeit schon schmelzen.

Schließlich muss dann noch die weitere Route und das Abendessen geplant werden.

Stress pur 😉

Auf jeden Fall haben wir uns für ein typisches Mahl der norwegischen Bergbewohner entschieden.

Oder waren es die Italiener? Ach wer weiß das schon?
      Hauptsache es schmeckt.

Pasta mit Scampi 😊

Ach ja, wer unsere Hinweise als erstes errät bekommt beim nächsten Treffen von uns einen Kaffee ☕

Tag 17

June 9, 2023 in Norway ⋅ ⛅ 12 °C

Gstartet bini hüt bide Altlantikstrass, dört bini zerst chli goge spatziere, bevori denn drüber gfahre bi. Hans mer bizeli spektakulärer vorgstellt, aber isch trotzdem es schöns Erlebnis gsi. Nach de Überquärig vode Atlantikstrass, bini wiiter südlich nomal en churze spatziergang goge mache. Miteme wunderschöne Bergpanorama belohnt, het sich de Abstecher glohnt. Leider isch grad no es Schuellerreisli dört ufe gsi und es isch uh mega luut gsi. Woni mi wieder ufgmacht ha zum nächste Ussichtspunkt, het mi woni dört ahcho bi de Schlag troffe. De Mini Parkplatz isch volle gsi und zue parkiert vo 3 Reisecars (man bedenke, dasses bis dört ane scho öppe 7 Spitzcherene gha het). Wegem Chaos bini ohni Pause wiitergfahre und im Massetourismusalbtraum glandet. Chum bini das Passströssli ganz abegfahre, hets nume so gwimmlet vo Lüüt. Also bini au dört ohni Stopp wiiter. Bim nöchste Ussichtspunkt hani öppe 10 min Rueh gha, bevor au dört wieder Reisecar ahghalte hend und Masse ah Lüüt usgstiege sind. Uf de Flucht vo dene vielne Lüüt bini denn wiitergfahre weh plant und ha jetzt en ruhige Ort gfunde, woni mi cha erhole vo all dene stressige Situatione.Read more

Ryggfonna