Norway

Pengembara di tempat ini
    • Hari 3

Grimsdalen

15 Jun 2023, Norway ⋅ ⛅ 19 °C

We vervolgden de Grimsdalsvegen en kwamen via een steeds ruiger wordende bergweg terecht in "misschien wel een van de mooiste valleien van Noorwegen" (aldus internet). Matthijs baalde ervan dat 'ie had besloten die drone toch echt niet te kopen, en toegegeven, dat had hier wel briljante footage opgeleverd. In plaats daarvan stopten we om de zoveel meter voor shots met de GoPro en onze camera's natuurlijk. Alle schapen langs de kant van de weg staarden ons onophoudelijk aan en na, tenzij ze al hysterisch waren weggerend.

De omgeving? Eigenlijk niet goed in woorden te omschrijven, zo mooi. Het deed eerst denken aan de Shropshire Hills waar ik een jaar geleden was, in Engeland. Verderop was het toch weer unieker. Het beschermde landschap van Grimsdalen, grenzend aan het Rondane National Park, was een landschap dat ik eigenlijk nog niet eerder zag.
      Je moet de foto's (en over een tijdje de filmbeelden) maar bekijken. Of ga zelf, ik kan het aanraden!
      Baca lagi

Anda mungkin mengenali tempat ini dengan nama berikut:

Verkensåe, Verkensae

Sertai kami: