• Day 26

Salkantay trek: 3.diena

March 29, 2018 in Peru

Gājām pa ceļu, kas līgani vijās lejup, šķērsojām braslus. Skats joprojām labs, taču nesalīdzināmi garlaicīgāks kā divas iepriekšējās dienas, tikai plikas kraujas, džungļi, putekļi un kaut kur zemāk šņāc upe. Pakāpeniski mēs nonācām līdz 2190 m augstumam, kur malu malās auga banāni, bet virs galvas pāris reizes pārlaidās kondors. Paspējuši pierast pie aizraujošajiem skatiem vispkārt, vairs pat neņēmāmies neko iemūžināt bildēs. Pēc pusdienām šķīrāmies no grupas, jo lielāka daļa izvēlējās 5 dienu un 4 nakšu pārgājienu, bet mēs tikai 4D/3N. Šonakt gulēsim viesnīcā. Bet vispirms jānoiet 12 km no Hidroelectrica gar dzelceļu līdz Aguas Calientes. Ja nav žēl 33 USD par biļeti, šo posmu var veikt arī ar vilcienu. Mēs gājām kājām. Taka bija nosacīta un vairāk nācās lauzīt potītes pa dzelzceļa uzbēruma akmeņiem. Dzelceļa malā atrodamas arī dažas kafejnīcas, kur var atpūtināt kājas, nogaršot sulīgu arbūzu vai papildināt savus ūdens krājumus. Gan taka, gan dzelzceļš seko līdzi Urubamba upes meandram. Upe mežonīgi mutuļo, lietus sezona tuvojas beigām un kalnos lijis ir pārpārēm. Dienas beigās bija absolūts nogurums, nācās sevi pat piespiest ieiet dušā. Gaisa mitrums šķiet sasniedz visus 100% un sasvīdušās drēbes nežūst, istabā ož pēc pelējuma, bet pa TV rāda raidījumu 72 pasaules mīlīgākie dzīvnieki.Read more