• Day 3

3.nometne

August 10, 2018 in Finland ⋅ 🌧 17 °C

Esam Lapzemē. Pulkstens jau sitis 22.00, bet ārā vēl pat nav sācis krēslot. Tā kā nedēļas nogalē Norvēģijā, kur vēlamies doties, sola lietu un daudz lietus, nolēmām uzkavēties Somijā. Aizgājām pastaigāt pa arktisko loku un nakšņot teltī kādā no takas nometņu vietām. Pārgājiens, ko izvēlējāmies nebija garš, tādēļ gājienu uzsākām tikai pēc 18.00. Tad nu arī visas nojumes un labākās vietiņas nakšņošanai jau bija ieņēmuši citi. Šonakt sola pērkona negaisu un stipras lietusgāzes. Esam pārliecināti, ka mūsu telts to neizturēs. Tāpēc nolēmām palikt "Day hut" mājiņā, kurā drīkst palikt tikai dienas laikā vai pa nakti ārkārtas gadījumos. Sevi attaisnojam ar to, ka laika prognoze ārkārtīgi nolohojās, jo solīja mierīgu nakti bez nokrišņiem, kad to pārbaudījām pirms devāmies uz Rovaniemi. Pie mājiņas satikām ziemeļbriedi, kas piesardzīgi lavījās starp sīkajām priedēm un meklēja sēnes. Bet pa dienu paspējām apskatīt mazliet no Rovaniemi, kur visur cenšas pārdot Santa Klausu un ziemeļblāzmas. Iedzērām kafiju ļoti skandināviska stila kafejnīcā, kas atrodas bijušajā bankas ēkā, tādēļ pagrabā blakus tualetēm atrodas seifs. Suvenīru veikalā varēja iegādāties zirdziņus, kas man raisīja riebumu un jo ilgāk uz tiem skatījos, jo vairāk šķebināja. Tiem bija caurumi, augoņi, rētas un vairākas galvas. Pievienoju video, lai tu arī vari ciest.
    P.S. Šodien maz km novālēti. Statistiku nezinu, bet ap kādiem 250 vajadzētu būt.