Satellite
Show on map
  • Day 84

    Dag 81, From dawn till dusk 😉

    July 18, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 18 °C

    Met de eerste zonnestralen ben ik mijn spullen al in aan het pakken en ben ik bijna zover om aan een nieuwe lange dag te beginnen. Het doel is minimaal 65km.

    Ik maak een wijziging in mijn outfit vandaag. Het shirt dat ik draag is niet bestand tegen de muggen blijkbaar. Op de plaatsen waar het strak zit, mijn schouders en delen van mijn rug kunnen ze er doorheen prikken. En die zijn moeilijk verdedigbaar voor mij. Ik ga vandaag in plaats van mijn shirt voor mijn regenjas. Dat zal wel een stuk warmer zijn maar dan hoef ik niet continu die beesten van me af te meppen.

    Het pad is overwegend vlak vandaag, gaat door bos, dood bos, langs enkele meren en door meer bos. Ik sprak gisteren een jongen bij het resort en die verklaarde me voor gek dat ik dit stuk zo snel wil doen. Het zou een van de mooiste delen van de gehele route moeten zijn. Misschien is het verstopt achter de bomen, maar ik zie het niet.

    Ik blijf maar lopen, zo kan ik wel aardig snel de afstand afleggen die ik wil. Ik heb een korte lunchpauze en ik stop een paar keer voor water. Ik wil een kwartiertje nemen voor het avondeten, maar dan heb ik wat bereik op mijn telefoon. Dus dat kwartier wordt 45min. Ook goed, dan loop ik nog wel wat langer door.

    Om 20:00 kom ik langs een meer waar ik enkel even wat water wil pakken en dan nog een uurtje door. Maar ik heb een enorme zwerm muggen om me heen en ik kan het niet meer aan. Er zijn wat kampeerplekjes rond het met meer en zet in recordtijd mijn tent op zodat ik wat beschutting van die ellendelingen kan zoeken.

    Met 66km op de teller ben ik net voorbij mijn streefafstand. Prima!

    👋👋
    Read more