Satellite
Show on map
  • Day 95

    Dag 92, Hittegolf

    July 29, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 23 °C

    De dag begint hoog op de bergen, niet boven de boomgrens maar het zijn er maar enkele. Dus ik kan weer lekker om me heen kijken. Mount Rainier komt nog af en toe boven de voorliggende bergen uit maar hij begint al kleiner te worden, tijd om afscheid te nemen van deze witte reus.

    Naarmate de dag vordert wordt het steeds warmer, op vlak gebied is het net uit te houden. Tijdens een klim gutst het zweet van mijn lichaam. Ik neem wat meer korte pauzes als ik wat schaduw vind om wat af te koelen. Ergens eind van de ochtend daal ik wat af een brandgebied in dat na enkele kilometers een ‘levend’ bos wordt. Het neemt mijn uitzicht weg maar ik krijg er schaduw voor terug, dat lijkt me eerlijk.

    Vandaag is het ook weer wat lastiger met water, alle bronnen zijn redelijk ver uit elkaar waardoor ik weer aan het sjouwen moet, zeker nu ik nog wat extra drink. Het langste stuk is tegen de avond, bijna 20km, het begint weer op de woestijn te lijken 😜.

    De hittegolf houdt nog twee dagen aan is mij vandaag verteld. Ach ja, ik ben vandaag aardig doorgekomen, dan moeten de komende twee dagen ook wel lukken.

    👋👋
    Read more