Satellite
Show on map
  • Day 97

    Dag 94, Frustratie

    July 31, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 22 °C

    Vanuit Snoqualmie is er direct een flinke klim. Ik heb gisteren al een stukje gedaan en die vervolg ik vandaag. Als de zon doorbreekt wil ik mijn zonnebril opzetten, maar die is niet waar ik hem verwacht. Shit, die heb ik laten liggen toen ik mijn fles terug in mijn tas deed. Ik loop maar weer terug de berg af, ik heb hem wel nodig. Ik kan hem in eerste instantie niet eens vinden en loop tot een punt dat ik zeker weet dat ik hem nog had en loop dan weer terug de berg op. Nu zie ik hem direct liggen als ik er langs loop. Wat een begin van de dag zeg…

    Hoe verder ik klim en met name de afdaling is enorm rotsachtig, flinke keien en andere troep maken het pad. Erosie heeft niet veel van het pad over gelaten en sommige stukken zijn volledig weggeslagen door lawines. Ik loop vloekend verder als ik weer mijn voet stoot, een steen onder mijn voet rolt of andere ongemakken bevindt aan deze rotszooi.

    De klim geeft me wel weer een schitterend uitzicht, ups en downs vandaag. Het pad daalt hard af en word er overgroeid. Bij een kruising krijg ik het nog voor elkaar om het verkeerde pad te nemen waar ik pas achter kom ik als ik aan de oever van een flinke rivier sta en ik me afvraag wat hier de bedoeling van is. Verkeerde richting dus, 1,3km terug, argh 😠. Dat kan er nog wel bij vandaag.

    Ik eindig de dag met een 1000m klim, die me opvallend goed afgaat. Er tekenen zich weer mooie landschappen voor me af en het pad is weer in een stuk betere conditie.

    Al met al heb ik vandaag aardig gefrustreerd rond gelopen, niet veel leek juist te gaan. Ik denk dat ik maar op tijd slapen, zodat ik morgen weer fris en hopelijk met een beter humeur aan de dag kan beginnen.

    👋👋
    Read more