Peru
Racchi

Dur‘s Tal zrugg uf Cusco

November 30, 2022 in Peru ⋅ ⛅ 20 °C

Hüt Morge hemmer absolut kein stress gha und hend eifach mal in Ruhe usgschlafe. Geg die halbi 9ni simmer im Hostel go Zmorge esse. Es sind na öppe 5 anderi det scho am esse gsi und jede isch chli komischer als de ander gsi😅 was chli schad gsi isch, will mit 3 vo ihne werdemer de hütigi Tag verbringe. Mir hend nämlich es Taxi bstellt, wo eus dur s‘Tal fahrt und bi allne wichtige Sehenswürdigkeite churz ahhaltet und eus Ziit laht zums ahluege und eus am Schluss in Cusco wieder abladed. Am halbi 10ni simmer losgfahre und glii zu eusem erste Halt cho. Es isch es Terrasseartigs Loch im Bode gsi mitem Name Moray. Mit dem hend Inkas s‘Klima vo de Küste au ide Berge chöne imitiere, zum au Coca-Blätter waschse lah. Denn simmer zu de Salzterassene vo Maras gfahre. Det wird in über 3000 Pools verschiedeni Salze hergstellt. Spöter simmer no zunere Alpakafarm, wo mer de Prozess gseh hend, vom Alpaka schäre bis zumene schöne Pulli. De letzti Halt hemmer in Chinchero gmacht. Ebefalls en ehemaligi Inkastadt, wo en wichtige Inka residiert hett.
      Geg die 4i simmer in Cusci ahcho und mir sind direkt im Plaza des Armas en Iiskaffi go neh. Nacher simmer wieder is gliiche Hostel (Homman) go iihvhecke, da mer det auna euse grosse Rucksack lah hend. Mir hend grad wieder eh Wösch ufgeh und sind go Dusche. Go Znacht simmer imene richtig feine Resti go esse. Eigentlich isches eher eh Tacoria gsi (also Mexikanisch) aber sie hend au richtig feins indisches Esse uf de Charte gha. Also isches doch es Curry worde👀. Nacher simmer no ines irish Pub (Mollys) gsesse mit live Musik. Es isch fascht so ne Art Usgang gsi für eus💪🏻 Es hett es paar Rundene Drinks und 4-Gewinnt geh, bis mir denn geg die halbi 12i wieder zrugg is Hostel sind.

Racchi