Philippines
Bel-Air One

Manila

April 5 on the Philippines ⋅ ☀️ 35 °C

Der kurze Aufenthalt in Manila, welcher wir als Transfer einlegen, reicht gerade aus. Die Stadt selbst hat nichts besonderes zu bieten und dies wiederspiegelt sich auch im pechschwarzen Fluss, der durch sie hindurch fliesst.Read more

Manila, lets talk about smock

February 13, 2023 on the Philippines ⋅ ⛅ 25 °C

Manila isch e Grossstadt, sie cha guet mit anderne Metropole mithalte was Lärm, Verkehr und o Abgas ageit. Üse Taxifahrer vom Vorabe verspricht üs dases am Mäntig no viel wilder uf de Strasse zue und här geit als am Sunntig abe und er het nid zu viel versproche.
      Mir loufe am Morge los mitem Ziel its Stadtviertel Intramuros z‘cho. Es wird beschribe dases dert no vieli Gebäude us dr kolonialisierigszit vo de Spanier z‘bewundere git und das Stadtviertel gilt als Stadtzentrum (City of Manila) s’Navi git üs ca 2h Fussmarsch a. Mir müesse üs afänglich chli a Verkehr und ihri Regle gwöhne:
      -Mach mit Hupe uf di ufmerksam
      -findisch e lücke fahr los
      -findisch ke lücke, kreier e neui Spur und überhol links oder rechts so wies geit
      -los ufe Verkehrspolizischt wenner luegt, luegter jedoch weg gelte sini Regle nüm ;)
      -Fuessgänger hei ke Vortritt
      -bisch Fuessgänger loufsch düre verkehr als würsch selber drzue ghöre.
      -Fuessgänger Ample si Dekoration und e Empfählig jedoch kes Muss 😉

I dem ganze Chaos fallt üs aber uf das alli trotzdem guet uf üs luege, gseh sie üs, Winke si, passante wo merke das mir nid genau wüsse wo mir über Strass chöi, stoppe dr Verkehr damit mir glich über Strass chöi. Es wird üs viel Zurglächlet und zuegrüeft und wenn me bim Fötele entdeckt wird wird sofort Posiert und alli möchte mit ufs Foto. Im Park wärde mir agspriche öb mir nid würde mit wildfrömde Fotos mache und het me einisch ja gseit isches selbstverständlich das alli andere o dörfe. 😉

Es isch warm und tüppig und dr Smock gseht me im Verkehr ufstige und schmöckt me die ganz zit bim loufe, i de ruhigere Gasse gseht me vieli Tier, die wo öperem ghöre wärde miter churze Schnuer abunde damit sie o nid weg chöi und Streuner loufe ume uf dr suechi nach esse weme für si i schäli uft Strass stellt.
      Einigi gseh gsund us und abderi abgmageret und nid jedes Tier laht sich la strichle.
      I dene ruhigere Strasse gseht me guet dr Unterschid vo Arm und Rich. Teilwis gseht me chlini chind sobald dr Verkehr stopt uft Outos zueloufe und at schibe chlopfe oder si gumpe is tucktuck und strecke ihri Hand us und rüefe Coins coins.. werde mir gseh wird a üsne chleider zupft und Händ werde nach üs usgstreckt ir Hoffnig uf es paar Münze.
      Chlini Hüser us Blech und Stoff stöh näbä Hochhüser wo lüt mit Azüg betrette und wieder verlöh, bewacht dür Sicherheitspersonal ( no nie heimer so viel Sicherheitspersonal gseh wie hie). Grossi Kettene wie MC Donalds und Joliibee reie sich i rei und glid und vordranne stöh Strasseverchöifer mit Ihrne Essensständ. Kinder i Schueluniforme wärde vo Ihrne Eltere abgholt und anderi schwimme ohni Ufmerksamkeit vo Ihrne Eltere im Pasig River und gö sich dert go wäsche und erfrüsche, was eim uffallt die meiste hei trotz all dem no immer es lächle ufem Gsicht. Me merkt die Stadt isch voller Lebe.

Ab nach Siargao

November 24, 2023 on the Philippines ⋅ ☁️ 30 °C

Heute starten wir unser großes Abenteuer nach Siagaro. Da wir kein Geld für einen Flug haben, müssen wir erst mit einer 4h Fähre zurück nach Cebu und von dort aus mit einer 10h Nachtfähre nach Surigao und von dort nochmal 2h Fähre nach Siagaro….sprich wir sind ca 1,5 Tage mit Wartezeiten unterwegs.
      Also los geht’s….die Fähre haben wir uns tatsächlich etwas gemütlicher vorgestellt…Allerdings sind wir froh, durch Zufall das Abteil ohne Klimaanlage gebucht zu haben. Nachts war es auch ohne schon etwas frisch. Dort wo unsere Betten stehen ist alles nur mit einer Plastikplane abgedeckt und wirklich viele Touristen sind hier auch nicht zu sehen. Daniel und Torben die auch aus Deutschland sind wurden unsere Reisebegleiter. Sie machen ein Auslandssemester in Vietnam und sind auch zum Reisen auf den Phillis. Später haben wir noch Nick und Phil kennengelernt, die aktuell Vollzeit reisen. Stay tuned…..

Mal nach Manila

July 3, 2023 on the Philippines ⋅ ☁️ 33 °C

Zurück nach Manila!

Hier haben wir Tairs nochmals getroffen (eine Filipina von der Balabac Insel Tour), sind sehr leckere Ramen essen gegangen und haben es nochmals mit Karaoke versucht 😂🎉

Bel-Air One