Dag 3

August 5, 2015 in France ⋅ ☀️ 33 °C

Vandaag hadden wij het plan om te gaan kanoën, dus we hebben rond 11 uur onze spullen gepakt en zijn met de tom tom naar Vallon Pont d'Arc gegaan. We wisten alleen niet dat de tom tom ons over alle tussendoor weggetjes dwars door de bergen zou sturen dus we hebben naar 800 meter hoog op een berg geklommen en dan weer met smalle weggetjes naar beneden.

Toen we aan kwamen hebben we onze trip betaald, een ton gekregen en instructies hoe we bij de kano's kwamen. We hebben een mooie tocht gemaakt van 8 kilometer met natuurlijk de Vallon Pont d'Arc op de route. Aan het eind gingen we weer terug met de bus die voor ons klaar stond naar de parkeerplaats. We zijn nu via een andere minder enge route naar de camping gegaan waar de tom tom nog steeds rare wegen wilde nemen maar hielden stug de borden aan naar Privas.

In de avond hebben we pannenkoeken gegeten, ze bakten niet zo geweldig maar uiteindelijk waren ze wel lekker. Na het eten hebben we nog even een duik in het zwembad genomen om af te koeken