• Day 7

Aangekomen op camping Philiponns

August 8, 2015 in France ⋅ ⛅ 28 °C

Vanochtend zijn we rond 10 uur vertrokken richting de tweede camping. We hadden onderweg last van files, daardoor deden we er 45 minuten langer over. Eenmaal aangekomen ziet de camping er goed uit, we mochten uit drie plekken kiezen en kozen degene waar het toiletgebouw en de elektriciteit het dichtste bij waren. De camping heeft allemaal terassen, het is een klimcamping, de auto heeft ook al aardig moeten klimmen. Overal zijn er een soort trappetjes waar je op alle plekken kan komen, het ziet er erg leuk uit. Nadat we onze tent en spullen hadden opgezet hebben we even internet gekocht en brood besteld voor morgen ochtend. Daarna hebben we een duik genomen in het zwembad, het water was niet erg koud maar het was wel even verfrissend. Het bad is niet groot maar groot genoeg voor de camping. We hadden nog geen boodschappen gedaan voor het avond eten dus hebben we op de camping pizza's gegeten, ze waren erg lekker. Daarna even chillen bij de tent en dan lekker gaan slapen.Read more