Dinsdag

August 12, 2015 in France ⋅ ☀️ 24 °C

Vandaag hebben we veel gedaan. Eerst zijn we naar het strand in Frejus geweest. Het was een mooi zandstrand en mooi weer, dus hier zijn we een paar uur gebleven. Daarna zijn we weer terug gereden naar de tent, even een duik in het zwembad genomen om te ontzouten en dan chillen bij de tent. Rond etenstijd zijn we weer richting Frejus vertrokken om te zoeken naar een restaurant om te eten, eerst hebben we nog even een Indië in het centrum gelopen. Het is niet zo'n groot centrum maar we hadden genoeg keuze waar we wilden eten. Uiteindelijk kozen we voor degene waar het het drukst was en het menu zag er ook goed uit. Patrick had een steak met pepersaus en Patricia had pasta met tomaat en basilicum. Als dessert had Patrick een crème brulee coupe en Patricia kers en cassis ijs. Alles was erg lekker. Na het eten zijn we nog even naar het Lunapark gereden. Het was lekker druk, heel veel lichtjes en Patrick is in een vlieg/schommel attractie geweest. Hij hing in een soort pak en werd van 60 meter hoog naar beneden geschommeld. Verder hebben we er eigenlijk alleen een rondje gelopen. We reden in het donker weer terug naar de tent, gelukkig was het berg weggetje hier naartoe goed verlicht. We zijn bij de tent gelijk lekker gaan slapen.Read more