Omgeving bekijken en escape room

March 24, 2018 in the Netherlands ⋅ ⛅ 8 °C

Vandaag zijn we na het ontbijt naar Elburg gegaan. Dit is een oud vesting stadje in de buurt met die deels omgeven is door een stadsmuur. Klein dorpje, niet super toeristisch maar leuk om een keer rond te lopen. Daar kwamen we ook langs een Smit in een hele oude smederij die in leven wordt gehouden. Daar hebben we een lokaal biertje gekocht met een vreugtenwipper (bier opener).

In de middag voor de lunch terug gegaan om vervolgens naar de escape room in Genemuiden te vertrekken. Aangekomen moesten we naar een cafe waar we de instructies kregen en een introductie video waarna vervolgens naar de escaperoom moest lopen. Dit was even zoeken omdat het barmeisje foute instructie gaf. Escaperoom stond in het teken van een jachthuis waar 2 mensen in de buurt vermoord waren. De jager zal later terug keren en moest je binnen een uur ontsnappen. Was mooie escape room met meerdere kamers en een goed verhaal. Wij waren wel erg snel ontsnapt (binnen 50 min.)

In de avond pasta gegeten en daarna zijn melissa, patricia en Patrick in het plaza gaan poolen. Daarna niet vele meer gedaan en lekker terug gegaan naar het huisje en lekker gaan slapen