Spullen pakken

August 4, 2018 in Croatia ⋅ 🌙 25 °C

We zijn in de ochtend naar de supermarkt gegaan voor de producten die we naar Nederland mee terug willen nemen. Waaronder een fles peer likeur, Philadelphia met Milka chocolade, snoepjes en nog wat dingen.

In de middag lekker bij de zee gezeten en gezwommen. Ineens zien we een grote donkere berg donkere wolken naar ons toe komen. Met wat onweer gerommel als voorbode kwam er een flinke bui naar beneden. Duurde gelukkig maar 15 min. Maar dat is voldoende om alles wat buiten staat naast te regenen.

Maar ondanks zo snel als de bui kwam was er ook weer snel zon waardoor alles book snel begon op te drogen.

In de avond zijn we bij BBQ point gaan eten op de camping. Ook daar een lekkere Hamburger te gaan eten. Helaas was de hamburger niet zo als gehoopt. Brood smaakt oud, hamburger was halve centimeter dik en bacon die er op zat was minimaal. Jammer voor een tent die puur op hamburger focust.

Na het eten zijn we de tent klaar gaan maken om morgen zo snel mogelijk te kunnen inpakken.

Morgen ochtend ontbijten we bij de loop. Scheelt afwas en moeite. Ons doel is Stuttgart. Daar hebben we een hotel geboekt omdat de voorspelling niet goed is voor zuid Duitsland en we het niet op willen wagen.