Lange reis

August 5, 2018 in Germany ⋅ 🌙 26 °C

Vanochtend om 6 uur opgestaan om weer de spullen op te ruimen voor de reis naar Nederland. Half 8 hadden we alles weer in de auto gepuzzeld en klaar voor ontbijt bij de loop.

Als ontbijt een uitgebreid klassiek ontbijt met roerei, thee, en plakjes ham, kaas en wat smeersels. Na het ontbijt zijn we vertrokken.

Onderweg weer gezellig in de rij voor paspoort controle bij de grens van Slovenië. Alleen bij de 8 km lange tunnel tussen Slovenië en Oostenrijk liep het even anders. Er was een ongeval met een bus in de tunnel. Daardoor was de tunnel afgesloten voor 2 uur. Dus we hebben rondjes om de auto gelopen in de file.

Oostenrijk ging daarna vlot. Bij Salzburg in de buurt een late lunch gegeten. En doorgereden naar het hotel in Stuttgart. We kwamen pas rond 20 uur aan. Helemaal kapot van het rijden werden we wel beloont met een mooie kamer.

In de vliegtuig terminal bij de MacDonalds een ijsje gehaald. En lekker daarna gechilld in de kamer. Lekker op tijd slapen morgen het laatste stukje.