Satellite
Show on map
  • Day 8

    Verste punt bereikt!

    August 12, 2022 in France ⋅ ☀️ 36 °C

    Vanochtend normaal ontbeten, spullen opgeruimd en auto weer in orde gemaakt voor de volgende stuk van de reis.

    Vandaag eens geen tolweg maar eens de groene route door dorpjes en langs de Rhone. Deze route is een uurtje langer maar wel eens leuk om te doen. (Afgezien van alle irritante vrachtwagens die niet doorrijden).

    Rond 2 uur op de camping aangekomen. Inchecken tent opbouwen. Wel kreeg ik al een waarschuwing mee. Zondag is er een hoop regen verwacht. Als mijn plek onderloopt krijg ik andere. Zondag is ook de dag dat ik mijn kano trip ga doen... Dus dit wordt spannend hoe het over 2 dagen zal zijn. Gaat het door? Hoe erg weer wordt het? Moet ik zo verhuizen?

    Verder is het vandaag zo warm. Ben het zwembad ingedoken en de Ardèche maar voor dat ik terug bij mijn tent ben ben ik droog en al weer bijna oververhit.
    Read more