Satellite
Show on map
  • Day 10

    De beslissende dag

    August 14, 2022 in France ⋅ 🌧 26 °C

    Nu moet ik het gaan regelen. Dit wordt de dag dat die kanotocht echt geregeld moet zijn. Na het ontbijt naar de office de touristme gereden in het bijgelegen dorp Saint Martin.

    Wat moeite doen met parkeren want er was een markt die dag dus ergens in een tussen straatje de auto geparkeerd en naar de office gelopen leuke dame Chloë heeft mij geholpen voor de bivac reservering te verplaatsen. Enige wat ik moest doen is de kano verhuurder opbellen. De kano verhuurder wist gelijk mijn naam na ik vroeg wat ik wou en was binnen in minuut geregeld!

    Ik ga dus morgen om 8:30 vertrekken met de bus die letterlijk achter mijn tent vertrekt naar vallon pont d'arc. Spannend en lichte kriebels maar ook relax.

    Verder was de dag erg nat. Goed want het te weinig regen is aan alles te zien. Waterstand is bijna meter lager en andere rivieren staan droog. Tijd genomen om spullen bij elkaar te rapen voor de kano tocht en tijdens de buien in mijn tent luieren en serie manifest kijken.
    Read more