Satellite
Show on map
  • Day 12

    Kano dag 2

    August 16, 2022 in France ⋅ ☀️ 32 °C

    Na een niet super goede nachtrust werd ik rond half zeven wakker. Rustig even opgefrist, koffie gehaald (Die ik zeker even nodig had) . Rustig de fruit ontbijt repen en een chocolade broodje gegeten. Weer ingesmeerd met dikke laag zonnebrand. Had gisteren mijn beden verbrand dit gaat niet beter worden vandaag.

    Na ik mijn tent weer leeg heb gemaakt alles weer in de ton gestopt en klaar maken voor de laatste 12 kilometer.

    Rond half tien de kano ingestapt en rustig starten met peddelen naar het eindpunt. Ik wou voor 14 uur proberen te eindigen dat mijn verbrande benen het niet te erg maken. Beschutting is er niet echt.

    Verschillende keren gestopt om even te drinken, afkoelen in het water of om even van het uitzicht te genieten. Hier en daar nog ijsvogels gespot.

    Rond 13 uur kwam ik weer aan bij de camping. Netjes kano afgemeld bij de verhuurder. Wat verhalen uitgewisseld met hem en rustig naar mijn tentje weer gezocht op de camping.

    In de middag lekker in het zwembad gehangen en in de avond een restaurantje buiten de camping pizza gegeten en een goed ijsje.

    Kano trip was een succes. Ardèche zo nooit gezien maar zeker de moeite waard. De auto route laat echt met een mini stukje zien. Vanaf het water midden in die kloof prachtig om te zien. Zeker geen spijt van dat ik dit heb gedaan. Dit is echt de manier om het natuurgebied te zien.
    Read more