Satellite
Show on map
  • Day 12

    Rustig aan

    August 24, 2023 in Germany ⋅ ☁️ 26 °C

    Vandaag een rust dag voor mij. Ik wordt al met hoofdpijn en misselijk wakker. We ontbijten wat later dan de rest van de dagen.

    Er gaat een deel van de groep naar Keulen om te shoppen en terrasje te pakken. Ik daarin tegen heb besloten om lekker naar een zwembad te gaan en daar paar baantjes te trekken en te relaxen.

    Nadat deel vertrokken is heb ik rustig mijn spullen bij elkaar gezocht en de auto ingestapt. Ik ga naar het Waldbad Dünnwald. Hier heb ik vorig jaar op de camping er naast gezeten voor een nacht. Maar zwembad heeft lekker veel bomen en schaduw eromheen. Hierdoor kan ik hangmat tussen hangen.

    Na lekker een kilometer heb gezwommen met een trainingplan van chatGPT van ongeveer een kilometer. Lekker in de hangmat chillen tot uurtje of 14. Er kwam regen aan en dat werd ook aangekondigd via de speakers.

    In het appartement een aflevering skull en bones gekeken en kwam de groep ook terug.

    In de avond naar Japan house om lekker te eten. Dit is lopend bereikbaar vanaf het appartement. Na ons helemaal vol eten en tevreden teruggelopen, hebben we nog een aflevering van Stranger Things gekeken ben ik daarna naar bed gegaan.
    Read more