• Day 4

Vymena auticka

August 23, 2015 in the United States ⋅ ☀️ 40 °C

Po prijezdu do Las Vegas rucicka teplomeru ukazuje 42 stupnu a lehky vetrik ma pocit pusteneho fenu. Cesta, zhruba 2,5 hodky, ubehla v pohode. Je to totiz porad rovne, a kdyz rikam rovne tak opravdu myslim podle pravitka rovne :)

Pri pohledu na rucicku benzinu, ktera klesa zhruba stejne rychle jako ta rychlostni stoupa, Adelka navrhuje, ze auticko, na lesti ve Vegas, vymenime za mensi. Vybrali jsme male SUV od JEEP. Proces vymeny auta trval presne 4 minuty a po jednom podpisu a prehozeni kufru jiz mame namireno do slavneho hotelu The Mirage, ktery ve svem hotelovem komplexu nabizi malou zoo s bilymi tygry a delfiny. Asi uz chudaci nevedi, co delat s tema penezma co u nich hosti prohravaj. Po ceste se jeste stavujeme ve Wallmartu, obchodak kde sezenete opravdu cokoliv. My jeli pro mrazici box (~$15), aby nam piti behem cesty zustavalo alespon trosku studeny. Ted po 15 minutach parkovani na slunci voda dosahuje bodu varu. Hodna pani na pokladne nam rekla, ze box muzeme do 90 dni vratit kdyby nam nevyhovoval. Asi toho vyuzijeme :)