Satellite
Show on map
  • Day 96

    Farmstay!

    February 23, 2018 in Australia ⋅ ☁️ 23 °C

    Na een hele natte avond en nacht, al vroeg verder gaan rijden, gelukkig zijn er wat droge momenten, en goede stopplekken, maar de motivatie zakt wat. Als ik er 350 km op heb zitten, kijk ik s op WikiCamps , er blijkt een farmstay op 4 km te zijn met geweldige reviews. Blijkt een hobbyfarm te zijn van Dave, een miner, die $ 5 per overnachting vraagt, als donatie voor Angelflight ( soort RFDS) . De farm is prachtig verzorgd, mijn tent mag in de droge open schuur , met uitzicht 1e foto. Frans stel welke ook juist aankomt, zijn ook laaiend enthousiast, en samen maken we wat homegrown vlees ($5) klaar op de BBQ.
    Ik neem een dagje rust, bezoek Rockhampton , t strand en de plaatselijke super voordat ik in de buurt van Mackay weer een nieuwe basis vindt( met watervallen en rockpools met schildpadden.
    Ondertussen 3 dagen grieperig, wat in dit klimaat erg vermoeiend is .
    Read more