• Day127

Adventure at the beach

March 26, 2018 in Australia ⋅ 🌙 22 °C

Maar vlot een update, anders denk je dat t allemaal maar miserabel is. Na nog een natte nacht rijd ik naar Newcastle, en boek een hostel. De kuststad blijkt echt “ Europese “ charme te hebben, ik skate en wandel langs de strandjes, uitgehouwen zoute zwembaden, en dein een beetje mee op de feeststemming in het hostel. Men heeft t veel over Nelson Bay, wat iets noordelijk een schiereiland vormt. T mooiste zou zijn de officiele gratis campsite in de duinen, maar WikiCamps geeft aan dat dat een heftige 4x4 route is. Op t moment dat ik naar de toegangsweg zoek tref ik 6 Italianen met 2 oude landcruisers die ook gaan, en ik maak direct de deal dat ik tussen hen in de 6 km door duinen en strand afleg.... mijn eigen support team dus !
    De campsite is geweldig, met hoge woeste duinen, gezellig gezelschap ( John, een Schotse Canadees blijkt er ook te zijn) en tussendoor probeer ik nog een stel de Honda te verkopen ... wordt vervolgd...,

Nico van Bijlevelt

Ha Robert ik ben je nu ook aan het volgen

3/30/18Reply
    robertouthere

Mooi Nico , je hebt dan aardig wat bij te lezen 👍

Nico van Bijlevelt

Jammer dat ik er nu pas achter ben dat ik je zo kan volgen. Te gek allemaal. Ik blijf nu kijken