• Day 1

Ankunft in Denver

May 20, 2023 in the United States ⋅ ☁️ 20 °C

Auch bei diesem Flug verlief alles nach Plan. Ein sehr netter Flight Attendant hat uns immer wieder mit kleinen Leckereien beschenkt. Nette Sitznachbarn - alles Rund. 👍🏻
    In Denver angekommen ging es flott und nett durch die Pass- und Zollkontrolle. Als dann unsere Koffer auch ankamen war alles besten.
    Jetzt noch schnell mit dem Shuttle zum Mietwagen Service und dann ab nach Leadville!
    Da unsere bestelle Fahrzeuggrösse (Mittelklasse SUV) nicht bereitstand und wir sonst hätten warten müssen, konnten wir zwischen Minivan oder Pickup Truck wählen. Natürlich wurde es dann der Dodge RAM 😎
    Auf den Weg nach Leadville kam der kleine Hunger (der gar nicht sooo klein war) also noch schnell einen Stop in Dillon im Red Mountain Grill eingelegt. Sehr leckeres Essen - Willkommen in den USA 🇺🇸
    Danach sind die Mägen voll, aber die Müdigkeit bricht herein.
    Wir fahren nach Leadville werden von Barrett, Scott, Gigi und Joe herzlich empfangen und fallen dann mehr oder weniger direkt ins Bett
    Das war ein langer Tag. Morgen früh geht der Urlaub dann richtig los.
    Wir sind gut Angekommen
    🥱💤😴 Gute Nacht 🌙

#English:
    Also on this flight everything went according to plan. A very nice flight attendant has given us again and again with small treats. Nice seat neighbors - everything round. 👍🏻
    Arriving in Denver we went through passport and customs control quickly and nicely. When then our suitcases also arrived everything was best.
    Now quickly with the shuttle to the rental car service and then off to Leadville!
    Since our ordered vehicle size (mid-size SUV) was not ready and we would have had to wait, we could choose between minivan or pickup truck. Of course, it was then the Dodge RAM 😎
    On the way to Leadville came the little hunger (which was not sooo small) so a quick stop in Dillon at the Red Mountain Grill inserted. Very tasty food - welcome to the USA 🇺🇸
    After that our stomachs are full but tiredness sets in.

We drive to Leadville are warmly welcomed by Barrett, Scott, Gigi and Joe and fall more or less directly into bed.
    That was a long day. Tomorrow morning the vacation really starts.