Spain

Dag 21

May 6 in Spain ⋅ ☀️ 24 °C

Het koor was alweer aan het repeteren toen we opstonden. De laatste rit staat op het programma. Zo'n 200 kilometer naar Malaga. Eigenlijk een stukje verder naar een camperplaats waar we vorig jaar ook de laatste nacht hebben gestaan. Het was een zeer afwisselende rit door glooiende heuvels, eindeloze graanvelden en weer tussen kleine bergen. Na een koffie en lunchpauze waren we al een uur of 3 op de camperplaats.
      We hebben eigenlijk vandaag niet zo veel te vertellen. Op de camperplaats is ma aan het inpakken geslagen en ben ik het ergste vuil van de auto gaan wassen. Hierna zijn we nog even door het naastgelegen park gelopen. Dat is heel mooi aangelegd en er staan heel veel bijzondere bomen en planten. Er is ook een heel groot stuk ingericht met allerlei verschillende cactussen. Leuk om te zien vooral zoals nu als ze in de bloei staan.
      Na de wandeling zijn we traditie getrouw wat gaan eten bij de M.
      Nu zitten we in de camper en zijn verplicht om naar de oefeningen van een showband te luisteren.
      We gaan op tijd naar bed. Moeten vroeg UIT de veren om morgenochtend de camper op tijd terug te brengen en op tijd op het vliegveld te zijn. Morgenavond deze tijd hopen we iig weer thuis te zijn. Ter afsluiting zal ik morgen nog 1 keer wat schrijven.

May 5, 2023 in Spain ⋅ ⛅ 25 °C

Bevor ich mich auf den Weg zu meiner neuen Unterkunft macht, machte ich hier noch einen kurzen Stopp.

Das Schloss wurde zwischen 1987 und 1994 von Dr. Esteban Martín und zwei weiteren Baumeistern aus Malaga zu Ehren von Christoph Kolumbus und der Entdeckung Amerikas errichtet.
      In liebevoller Detailarbeit ist die Zeitepoche und die Reise dargestellt.

Wenn man eh in der Nähe ist, auf jeden Fall einen kurzen Stopp wert. 👍😊