Spain
Espot

Nationalpark De Aigüestortes, Pyrenäen

August 16, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 17 °C

Nach unserem „kleinen Testlauf“ in Núria gehen wir nun ans Eingemachte. Ich möchte Carla die schönen Seiten einer Hüttentour zeigen. Tagsüber die Täler hochwandern, kristallklare Seen überblicken und Gipfel zählen. Spätnachmittags erschöpft auf der Gipfelhütte ankommen und das deftigste aller Gerichte der Karte bestellen (Diesmal: Käse-Maccaroni 😅). Nachts erschöpft ins Bett fallen (typischerweise 22:00 Uhr 😉) und den Schlaf der Gerechten schlafen. Super!

Diesmal als kleines Sonderbonbon: Keine Wolke am Sternenhimmel als ich nachts kurz aufstehe. Wir sind auf 2300 Metern und die Milchstraße lässt sich in ihrer vollen Pracht bestaunen. Wahnsinnig schön, ruhig und wild zugleich.

Fazit der Einführungstour von Carla: Nach dem 4-tägigen Zelten auf dem Inka Trail in Peru sind alle folgenden Sanitär-Erlebnisse ohnehin „Charmin“ und ein echtes Bett purer Luxus. Gottseidank haben wir damals mit so einer Extrem-Erfahrung angefangen... Wir sind also als Paar bereit für Mehrtagestouren mit Hüttenübernachtungen 😏✌️

תל-אספוט

October 11, 2016 in Spain ⋅ ☁️ 12 °C

אחרי הנסיעה הארוכה והמפרכת, הגענו לתל-אבי.. אממ...כלומר...לאספוט! לא שההבדל כל-כך גדול מבחינת אוכלוסיה... אני חושבת שהוגן להגיד ש-50% מהאנשים פה הם ישראלים והשאר הם ספרדים. אין תיירים אחרים, רק ישראלים! (בכלל, לפני שנסענו קראתי כתבה על זה שהישראלים הם במקום השני אחרי הספדים בתיירות לפירנאים, מפתיע!).
    בטוריסט אינפורמיישן קיבלנו ברושור בעברית על איגווסטורטס וברחוב, חוץ מלשמוע עברית, גם רואים אנשים שנועלים נעלי בלנדסטון, שזה, כידוע, הסממן הראשי לזיהוי ישראלים בחו"ל ;)

אספוט הוא כפר חביב. נחמד פה, הנופים יפים, אבל זה לא מקום שנכנס ללב כמו טורלה... (ואולי אני סתם עייפה מהנסיעה ועוד אשנה את דעתי, מי יודע?)

Elia Yanko

חחחח גם ביפן יש מיליון ישראלים! ויש לי רדאר מטורף אני מזהה אותם ממרחקים!

Lian M

חחחח כשאני הייתי ביפן לא פגשתי אפילו ישראלי אחד :o

Elia Yanko

באמת? טוקיו מפוצצת O: אולי בגלל החגים...

Els Encantats

October 11, 2016 in Spain ⋅ ☁️ 12 °C

הגענו לעליית הגג המקסימה שלנו באספוט!

המיקום ממש נוח, מעבר לכביש יש טוריסט אינפורמיישן ומאחוריו חברה שמציעה הסעות-ג'יפים לאיגווסטורטס.

מסעדת ג'וקים

October 11, 2016 in Spain ⋅ ☁️ 8 °C

כאילו, Juquim, אבל גם ככה כולם ישראלים מסביב!
    אכלנו צלעות טלה עם צ'יפס וירקות בתנור. יאמי.

Itay Brandes

הפחדת אותי לרגע.

Lian M

בשולחן לידנו אכלו חלזונות, אז כאילו...

10/13/16Reply

Espot, 25597