Switzerland
Aspi

Grindelwald / Top of Europe

August 20, 2021 in Switzerland ⋅ ⛅ 16 °C

mier sind gester geg di 18.00 uhr im schöne grindelwald acho und hend es plätzli bim campingplatz „gletscherdorf“ gfunde. Es gmüetlichs stellplätzli gad nebetem fluss und mit blick uf d eigernordwand🏔
      hüt hets gheisse früeh ufstah und am 7.30 isch üses reisli richtig jungfraujoch gstarted..🚋 mitem standseilbähnli isches zerscht uf di chli scheidegg gange womer es wunderschöns nebelmeer hend döfe gseh. & vo dete her witer via eigergletscher ufs jungfraujoch „top of europe“.🙂

bi wunderbarem sunneschii und sehr warme temperature hemer tour ufem jungfraujoch gmacht & sind denn nachere 45min wanderig (im sulzige schnee) bi de mönchjochshütte acho. det hemer es chlises päuseli gmacht & sind denn wieder retour gloffe. ☀️🥾

da üs de hunger langsam plaged het simer mitem zügli wieder richtig chlini scheidegg womer en feine zmittag gnosse hend🥰
      nachem feine zmittag isches wieder richtig grindelwald gange.

Zruggcho wieder ufem campingplatz (mit zwei rote chöpf, da d sunnecreme leider nid mitcho isch) hemer üsi zuetate für es feins risotto na pöstelet im dörfli.

nacheme feine risotto emene guete glas wii und es bier chömer ez sicher guet schlafe,😇

Meiringen-Reichenbachfälle-Gr. Scheidegg

July 13, 2020 in Switzerland ⋅ ⛅ 11 °C

Früh gehts los vom Camping aus. Wir entscheiden uns dazu, die Reichenbachfälle zu besichtigen und nehmen dazu für die ersten Höhenmeter die Zahnradbahn. Das frühzeitige Losgehen hat wenig gebracht, die erste Bahn fährt erst um 9.00 Uhr 🙈 Die Reichenbachfälle erlangten internationale Bekanntheit durch eine Geschichte von Sherlock Holmes, wir sind mässig inspiriert 😄 Der Weg ist heute wenig imposant. Es ist steil und geht teils durch Wald, dann wieder der Passstrasse folgend und am Bach entlang bergauf. Wir spulen Höhenmeter ab, es ist anstrengend und ermüdend, wir kommen nicht wirklich ins Laufen. Solche Wege sind definitiv nicht unser Favoriten Terrain 😊 Immerhin werden wir dann teilweise doch noch entschädigt mit einem schönen Gletscherpanorama der Well- und Wetterhörner.Read more

Aspi