Thailand
Ban Khao Samo Khlaeng

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Travelers at this place
    • Day 38

פיטסנולוק הזיות - back in town

January 18, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

הפוכות ומעוכות ירדנו מהאוטובוס, חזרנו להוסטל התקלחנו התאפסנו ואכלנו, שמנו כביסה ועשינו את כל הסידורים הנדרשים. ממש חזרה לכשירות של אחרי עלייה משטח.
      צנחנו לזמן מעיכות, כל אחת הייתה בשלה - של עשתה פייסטיים עם מלא אנשים בגג, עלמה נרדמה, ואני ראיתי סדרות בטלפון. הכנו לעצמינו ארוחת ערב בסגנון ארוחת בוקר ישראלית בהוסטל שוב, ולא התכוונו לצאת עוד בערב, ואז מארק אמר לנו שיש איזה פסטיבל אורות גדול ושכדאי לנו לראות. הבנו שזה מאוד קרוב אז אמרנו יאללה נלך לראות מה קורה שם.
      משם הכל השתגע! כל האיזור של הגשר מלא אורות, קולות של זיקוקים, ומצאנו שוק ענק, נכנסנו לתומכינו לחפש משהו מתוק, והיה פשוט טירוף! מליון דוכנים, מיליארד אנשים, מלא רעש ובלאגן, בגדים, אוכל, דוכנים של חיות מכל הסוגים, גם מתות בצורת אוכל אבל גם חיות בצורת אוגרים סנאים ארנבים חזירים דגים ומלא חיות למכירה, שזה היה לא פשוט לראות.. ובעיקר מליוני פיצולים ושוק עצום שממשיך וממשיך ואתה מאבד כיוון לחלוטין, במיוחד עם כל האנשים שם. הסתובבנו מחפשות מתוקים, טוענות דברים משונים, ונהנות מהמראות. אחרי הרבה זמן בתאילנד הרגשתי שאני חייבת לטעום כל מיני דברים חדשים, למרות שהייתה לי תחושה שזה לא יהיה כל כך טעים, עדין חייבים לנסות. קנינו את הקינוח קרפ קריספי עם הספק קצפת ספק מרנג ביצים, ואת הדבר הצמידו והצבעוני שנראה כמו רחת לקום. התחושות שלי לא טעו זה באמת לא היה כל כך טעים אבל שווה את הניסיון…
      אחרי כמה סיבובים פגשנו את מארק, שאמר לנו שיש מופע, אמר כל מני דברים כמו סוסים ופילים וריקודים וזיקוקים, אז הלכנו לחפש וחדורות מטרה עברנו את כל השוק והגענו אל היעד. זכינו לראות ממש את הדקות האחרונות של המופע, משהו שנראה כמו השתחוויה, מליון רקדנים ורקדניות, סוס, ושני פילים!!! זה היה מטורף לגמרי, לא הבנו מה אנחנו רואות שם ופתאום התחילו זיקוקים, והכל נהיה אפילו יותר מוגזם. היינו שם בהזיה מוחלטת, נקרענו מצחוק ולא הבנו איך הערב הזה שהיה אמור להיות קריסה בחדר קיבל כזה טוויסט הזייתי ואיך מצאנו את עצמינו בסיטואציה הזו.
      חזרנו מרוצות ועייפות, הלכנו ונהנינו מהאורות ליד הנהר לאורך כל ההליכה, הגענו התארגנו ליום טיול של מחר והלכנו לישון.

You might also know this place by the following names: