• Day 3

Spoznávame Ao Nang

January 24, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

Ráno vstávame o 9.30, Tomčo pribehne, že mali by sme si požičať motorky. Mamka mu to rýchlo vyhovorila a ja som bol rád, na mamku za mnou na motorke si zatiaľ netrúfam. Tak ideme pešo, dobrý kus cesty. Nájdeme predajňu SIM kariet a kupujeme 4 SIM každú na 20Gb spolu za 2000 TBH no nekúp to keď 10Gb by stáli 1800 Bht. Cestou do hotela kupujeme našim ženám palacinky s banánom a čokoládou. Dáme si aj pomaranč, ktoré doniesla Ae. To je rozdiel oproti našim. Potom na pláž. Cestou vidíme odpočívať taxikára v hojdacej sieti. Mamka sa chcela okúpať a tak ide do mora, ale ide a ide a voda stále po kolená, až už bola veľmi ďaleko a rozhodla sa vrátiť. Zistila, že bol odliv. Kým bola preč, objavili sa tu nové malé ostrovčeky :-) Adamkovi sa na pláži páčilo. Večera pri pláži Chrumkavé bravčové s ryžou a mamka hydinové rizoto. V hoteli ešte ochutnáme varenú kukuricu čo nám Ae doniesla a neviem, čo to bolo, ale vyzeralo aj chutilo to ako malé pečené banány. Krokomer mi ukazuje, že som dnes nachodil 10km.Read more