Satellite
Show on map
  • Day 5

    Opäť o zážitok bohatší

    January 26, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

    Úplne kľudný deň sme začali (alebo som začala) balením na dnešný výlet - smer Emerald pool. Vyrážame opäť o 9tej, tentokrát bez stresu a nestíhania. Adamka čaká autosedačka, ale aj napriek tomu končí babke na rukách. Hlad je hlad, a tak ešte pred vstupom do národného parku sme zaparkovali v reštaurácii. Keď sme sa všetci najedli a Tomčo si vyreklamoval, že na neho zabudli, pokračovali sme v programe dňa, 1 km dlhou prechádzkou (Jungle trip) k Emerald pool.

    Popasovali sme sa aj s menej priaznivými podmienkami ako sú na pláži a našli pomerne rovné miesto na rozloženie deky. Tých pár koreňov vlniacich sa na zemi Adamka vôbec netrápilo. Kým sme však prešli celým procesom až ku vode, už ho to ani nebavilo, lebo chcel spinkať. Ale tento jeho plán mu prekazila skupinka čínskych turistov. Vďaka babke a dedkovi sme si ale my s Tomčom dnes dopriali prechádzku ku Blue pool a aj pobyt vo vode.

    Šofér auta, na ktorom nás najviac upútala riadiaca páka, nás poctivo čakal na parkovisku a odviezol naspäť na hotel, kde si Adamko doprial svoju výživu a hneď ako zaspal v kočíku, vyrazili sme aj my znova za ďalším kulinárskym zážitkom (do neskôr zážitky spôsobujúcej Kodam kitchen). Musím uznať, ananásu som úplne podľahla.

    Ešte rýchla prechádzka zmeniť peniažky a šup na thajskú masáž, pokojne zakončiť, pokojný deň. To by bola ale nuda. Preto, zatiaľ čo Adamko si užíval večer so starými rodičmi a rodičia thajskú masáž, z ničoho nič veľký buchot a zrazu žiaden prúd. Zatiaľ čo ja som mala v hlave katastrofické scenáre a jednou nohou som bola už na úteku, späť pri Adamkovi, Tomčo sa ma snažil presvedčiť a upokojiť (nie veľmi presvedčivo), že u nás sa nič nedeje. Doteraz neviem o čo presne išlo, ale prúd nešiel ani u nás, ale iba do polnoci.

    Tu zas musím vyzdvihnúť prístup v Thajsku. Hneď ako nás na recepcii stretli, nám ponúkali vzhľadom na malé dieťa presun do iného hotela (čo však nemalo zmysel, keďže zajtra aj tak odchádzame). Ale tú ochotu si cením.

    Sme tu len pár dní, ale zážitky nechýbajú. Som zvedavá, čo nás ešte stretne. Zachvíľu balíme a vyberáme sa smerom na Koh Jum.
    Read more