Satellite
Show on map
  • Day 5

    Emerald Pool

    January 26, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

    Ráno odchádzame taxíkom na prehliadku Emerald Pool. Cesta trvá viac ako hodinu. Ja sedím vzadu, s maskou na tvári, aby som ani náhodou nenakazil Adamka. Ešte stále mám v hrdle nejakého chrobáčika, ktorý ma tam šteklí a núti k občasnému kašľu. Zaplatíme vstupné a ideme po betónovom chodníku s dreveným zábradlím. Chodník je nad úrovňou zeme, prechádza ponad bystriny jazierka a bažiny. Po 1km prichádzame k jazierku. Je to jazierko na kúpanie. Voda je extrémne čistá, poľahky vidieť na dno. Breh jazierka je však veľmi šmykľavý. Všetci okrem mňa sa okúpu a Zuzka si skúsi aj plávanie na chrbte. Samozrejme najväčší úspech má Adamko, tak vo vode ako aj vonku. Všetci ho obdivujú dokonca až tak, že ho zobudili a potom bol nervózny. Cestou naspäť si Zuzka kúpi klobúk. Tak aspoň bude mať pamiatku na Thajsko. Cesta do hotela prebehla bez problémov a ideme sa navečerať. Tomčo si dá kuracie mäso na špilkách zapichnutých v ananáse. Ako sa asi budú Majke zbiehať slinky :-) K tomu pridá chrumkavé cestoviny. Ja a Zuzka sa nedáme zahanbiť a dáme si ananás plnený kuracím mäsom na kari a ryžou. No a mamka už Majku nepokúša a dá si veľkú rybu a hranolky. K tomu mixované mango. To bola dobrota. Potom ideme do mesta zmeniť peniaze, lebo zajtra odchádzame na ďalšie pôsobisko. Zuzka s Tomčom idú na masáž a my strážime Adamka. Dnes neboli žiadne mimoriadne dobrodružstvá, takže iba toľko. Tak nakoniec predsa len je tu aj dobrodružstvo. Asi o 20.40 miestneho času nám vypli elektrický prúd. To som zvedavý ako teraz Zuzku a Tomáša v tej tme masirujú. Asi tam majú veselo.Read more