Satellite
Show on map
  • Day 7

    Machu Picchu

    January 28, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

    Dnes bolo celý deň pod mrakom, ale nemyslite si že zima. 30° a na pocit 33°. Deň začal lenivo. Asi o10.00 sme sa dostali von z bungalovov. Tomáš zistil, že majú v izbe mravce, ktoré si nedali povedať a nasťahovali sa aj Adamkovi do kočíka. Musel to riešiť a prišli miestni zamestnanci deratizovať a zabetónovať miesta kadiaľ mravce prišli. Tomáš požičal motorku a so Zuzkou vyrazili do dediny nakúpiť proviant. Doniesli nejaké dobroty na zajtra na raňajky a výborné mango. To mango a ananás ma možno presvedčí, aby som sa sem ešte niekedy vrátil. Nasleduje obed v miestnej reštaurácii. Vybral som si vyprážané kuracie mäso ako prílohu zeleninu, ale nakoniec som zistil, že som si vybral 2 hlavné jedlá. Aj mäso aj zelenina boli vyprážané. Bolo to výborné a chrumkavé, trocha štipľavé. S mamkou sme sa dohodli, že sa rozdelíme polku dám ja jej a ona mi dá zo svojho jedla polovicu. Tiež si dala kuracie mäso, ale to bolo štipľavejšie. Nevadí, bolo tak štipľavé, že sa mi uvoľnili všetky nosné cesty a nechtiac aj slzička. Hneď sa mi lepšie dýchalo. Nezisťoval som, ale mám dojem, že tá paprička v jedle mala viac ako tých Ňaňových 52 grádov. Radšej som sa nepribižoval k otvorenému ohňu. K tomu mango a mandarínkový džús. Chcel som aj ten ochutnať, ale ananás a mango sú neprekonateľné. S vyčistenými dýchacími cestami odchádzame na pláž. Tomáš, Zuzka Adamko sa okúpu a my staviame Kuba pre Adamka. To je taký prístrešok, aby naňho až tak nesvietilo slnko, aby mal tieň. Adamkovi sa tam tak zapáčilo, že Tomáš so Zuzkou mu postavili z piesku mesto Inkov Machu Pıcchu, aby si aj ich všímal. Potom ideme do bungalovov nakŕmiť Adamka a my s Tomášom vyskúšať motorku. Ideme spolu do dediny a urobíme si malú obhliadku a šli sme aj na miesta, kde ešte vraj ani Milan nebol. Potom to skúsim ja, ide to, ale neviem ako by to dopadlo s mamkou za sebou, treba to skúsiť. Mamka však jazdu na motorke odmietla - nedôveruje mi, no čo sa dá robiť. Pláž na druhej strane ostrova asi neuvidí, pokiaľ si to nerozmyslí. A už je tu večer, tak píšeme príspevky, čítame správy a pomaly do hajan.Read more