Satellite
Show on map
  • Day 10

    Môj dnešný obed - mňam

    January 31, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 25 °C

    Dnes ráno sme si boli kúpiť vodu v samoobsluhe na európsky spôsob, do ktorej sa ale treba vyzuť - podlaha je v nej čistučká. Žiadna garáž, obchod a pumpa v jednom ako keď sme nakupovali čerstvé mango. Vedľa samoobsluhy majú prístrešok so zopár stolmi, jeden pult a vitrínku.
    A čo za dobrotu som ja v tej vitrínke zbadala - uvarené kuracie mäsko, pečienky, žalúdky, srdcia a vajíčka natvrdo.
    Naložili mi porciu kari ryže, nato mi nakrájali vnútornosti, pridali kúsok mäska a vajce natvrdo, ozdobili kolieskami uhorky. Priniesli mi k tomu aj asi čili zálievku a vývar, ale mne to najviac chutilo na sucho.
    Konečne som sa tak po domácky najedla.
    Tomi a ocko ešte ochutnali závitky s kuracím mäskom v tenučkom ceste ako na lazane, ale zrejme z ryžovej múky.
    Moje jedlo malo stáť 50THB a závitky 30 THB. Tí domáci boli takí nadšení, že si u nich niekto kúpil to ich jedlo, že za všetko vzali iba 40 THB a nijakovsky nechceli viac. K môjmu obedu nám ešte všetkým ponúkli vodu.
    V rezorte Golden Pearl, kde obedoval zvyšok posádky som si dala spolu s Adamkom čerstvý ananásový džús, z ktorého Adamko s lyžičkou pojedol všetku našľahanú penu. Ananás mu veľmi chutil, skúšame po trošku, zajtra už dostane rozmizovaný ananás ako jednu porciu jedla. Mango už mal, tiež mu veľmi chutilo aj spolu s banánom.
    Read more