• Day 9

Severná pláž ... prvý prieskum

January 30, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 25 °C

Táto dovolenka je úplne o niečom inom ako sme zvyknutí (nie v zlom, proste je to iné). Vďaka starým rodičim sa nám ale podarí občas malý prieskumový únik. Tento konkrétny bol na severnú pláž. Pôvodny plán bol o kúpaní, ale počasie zmenilo naše plány. Čas bol obmedzený na Adamkov spánok, a tak sme vedeli, že sa nestihneme vysušiť a na motorke by sme cestou späť zamrzli. Po zistení, že severná pláž už vraj nie je to, čo to bývalo, buď vplyvom pandémie, počasia alebo ročného obdobia, sme sa vybrali ďalej. Ale ešte predtým sme sa zastavili pri strome prianí. Veľký rozkošatený strom, ktorý bol úplne odlišný od tých okolitých, a tak vraj má svoju "moc". Severná pláž z môjho pohľadu (keďže som tu prvýkrát) bola taká "divoká". Bolo tam miesto, ktoré sa tvárilo ako bar, pár ležadiel, pár ľudí, aj to zväčša miestnych. Nebolo to to čo som z rozprávania čakala, avšak samotná pláž bola naozaj pekná. Za slnečnejšieho počasia si viem predstaviť, že by sme tam mali príjemný relax. Pôsobila tak nedotknuto, prirodzene. Keďže nám ostal ešte čas (predpokladaná doba spánku 1,5 hod), tak sme sa vybrali ešte na prieskum neďalekej dedinky Koh Pu. Počas cesty sme si obaja uvedomili ako sa vlastne máme dobre. V podstate to vieme, ale takto si to človek viac uvedomí. A to sme len prechádzali, nemáme reálnu skúsenosť zo života miestnych, skúšame si to len predstaviť. Tento výlet mal pozitívnu správu aj pre Adamka. Týmto smerom sme našli aj veľa stánkov so zeleninou. Čiže môžeme spestriť Adamkov batat a mrkvičku aj o nejakú tu brokolicu :) Postupne ho pripravujeme aj na ananás a vyzerá, že si tie nové chute veľmi užíva. Po návrate zisťujeme, že Adamko poctivo spinká pri šume mora už druhú hodinku a tak si rovnako rozkladáme deku na pláži a oddychujeme spolu s ním. Príspevok píšem po kúskoch, kedy sa dá, tak hádam dáva zmysel :)Read more