Satellite
Show on map
  • Day 17

    Ko Lanta

    February 7, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 25 °C

    Aj napriek tomu, že na Ko Lante sme viac menej iba v rezorte, mala som možnosť si všimnúť pár vecí (ide o pomerne rušný ostrov, ľudia tu už nie sú tak usmievaví a veselí, ako sme sa doteraz stretli, avšak na Adamka sa zatiaľ každý usmial aj sa mu prihovoril). Nie žeby sa nám nechcelo niečo podniknúť, ale aj obyčajná prechádzka mimo rezortu je pre mňa náročná. Keď už aj Adamko to možno celkom zvláda, tak si ju minimálne ja neužívam. Rušná, prašná cesta, kde chodník človek asi ani neočakáva, nie je práve miesto, kde si predstavujem kočíkovanie. A tak z blízkeho okolia som toho veľmi ja ešte nevidela (jeden výjazd na motorke už máme predsa len za sebou - a to kvôli pomerne ťažkej úlohe, nájsť kroksy veľkosti, ktorú domáci asi ani nenosia :) ) Na druhej strane ma to ani 2x neoslovilo, aby som sa išla prejsť, kým by malý ostal s niekym v rezorte. Narozdiel od toho, rezort sa mi celkom pozdáva. Samozrejme, hneď na začiatok som sa zvítala s armádou mravcov, ale vyzerá to, že sme sa dohodli, že tejto chatke dajú nejaký čas pokoj. V recenziách sme sa dočítali, že tu veľmi neupratujú, ale asi upratujú, len treba dať na dvere info, že o to máme záujem (nebudú ľudí rušiť, keď nechcú, alebo nevedia čo majú preto urobiť, pretože aj my sme to zistili, len formou pokus omyl). Kľud a pohodu rezortu narúša jedine hluk, ktorý preniká z hlavnej cesty. Tá je pomerne rušná, ešte aj v nočných hodinách. Chatka je priestorovo menšia ako sme mali na Koh Jume, avšak dobrých komárov sa všade veľa zmestí a že tu ich teda máme asi viac, ako na Koh Jume mravcov :) a Tomčovi celkom slušne nedajú spať. Častokrát závidime Adamkovi tú jeho moskytieru. On vie prečo už zrazu radšej spí v postieľke, ako s nami :) Týždeň na Ko Lante vyzerá, že bude prevažne o oddychu a relaxe (dokonca sme vytiahli karty a aj knihu). No nejaký ten výlet ešte hádam zrealizujeme :)Read more