• Day 28

Včerajší presun

February 18, 2023 in Thailand

Včerajší presun začal pre nás dvoch sladkými raňajkami v hotelovej reštaurácii a hneď odtiaľ za Adamkom. Aby jeho rodičia stihli všetko pobaliť, vzali sme Adamka, ako vraví Zuzka, na prázdniny. Naposledy sme sa pohrali v našej izbe a na predpoludňajší spánok sme vyrazili s kočiarikom k moru. Dláždená cestička uspala Adamka na takmer hodinu a pol. Po chutnej “desiate” sme už pred dvanástou nastúpili do minivanu a po štvrťhodinke sme už zakotvili v našom poslednom ubytovaní. Adamko zrelý do postieľky zostal so Zuzkou v chládku izby a my traja sme vyrazili preskúmať práve otvárajúci sa veľký trh neďaleko rezortu. Tu sa ešte len schádzali trhovníci, obed sa tu ešte nedal obstarať. Večer to tu už bežalo na plné obrátky, chlapi ochutnali hamburger- jednohubku, na večer sme sa zásobili ovocím a čerstvo grilovaným mäskom.
    Na tom trhu bolo všetko, od “blšákových” šiat, cez čerstvé ryby a ovocie, až po kdejaké miestne dobroty od sladkých po slané, aj niečo na spôsob našich buchiet na pare. “Vône” toho všetkého sa miešali v horúcom vzduchu, čo miestami vôbec nebolo príjemné. Tu som si uvedomila, že to bude najhorúcejšia destinácia, kde budeme bývať. Z asfaltových ciest a chodníkov sála horúčava, akú sme pri mori nezažili.