United Kingdom
Saltdean

Here you’ll find travel reports about Saltdean. Discover travel destinations in the United Kingdom of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

August 26, 2015 in the United Kingdom

We're here. What a breath of fresh air. What a reality check. How could I have never left Australia when there are such beautiful places in the world like Brighton. The pier, the old houses, the marina, the pebble beaches, the green fields that continue on for miles, the accents. It's absolutely breathtaking. Joe's family laughs at me because i take photos of everything but it's because I have never seen anything so beautiful. I love it here, I never want to leave.

We spent the first day in Brighton with Joe's family. That is, before they all left. All I wanted to do all day was drive around, taking pictures, sitting in one spot just staring out at everything this place has to offer. I honestly cannot express how wonderful beautiful Brighton is. Joe's family is so lovely and has made our visit very welcoming. I wouldn't want to be anywhere else right now.

20. Tag in Brighton 30.6.16

June 30, 2016 in the United Kingdom

I'm singing in the rain, I'm singung in the rain... Langsam überlegg ich mir wirgglig, öbi söll e paar Stifel kaufe :p Mir hänn hüt eig zu de Seven Sisters welle go(das isch e Ort mitere super schöne Landschaft am Meer) doch es het dr ganz Morge gschifft... erscht nachdäm mir z'Mittag gässe ka hänn isch d Sunne ko, aber denn isch es scho z spot gsi, wille het 1h dlrt ahne und denn hätte mr gar nid richtig Zit ka dä Ort azluege... Vlt gönn mr morn diräkt nach dr Schuel, oder am Samschtig, will morn findet e Europaparty mit 'free Burgers' in dr Schuel statt :D Widermol dangg em Räge hänn mir denn beschlosse e bitz go shoppe ;) Nachdäm denn im Lauf vom Dag au no dr zweit Bändel vo dr Martina ihrem Ruggsagg(eini vo de Italie girls)grisse isch, hänn mr uns gmeinsam ufd Suechi nach eme Ruggsagg für jedi gmacht. Das isch e Tortur gsi, denn zerscht sinn mr eine fürd Martina go sueche, damit si ihr Schuelzüg het könne umbiege...Aber bis si sich het könne entscheide, welle dass si nimmt...(das isch übrigens die glich wie die mit em Nagellack) (und übrigens ich ha no keini farbige Nägel) Schlussändlig het si sich denn entschide und het eini kauft. Denn hänn d Laura und ich no in 2.Stock welle go luege... Dört het denn d Martina e schönnere Ruggsagg gfunde und somit isch s nägschte Theater losgange, will si nid gwüsst het, öb si jetzt dä Ruggsagg söll tüschle oder nid..(Si het em denn tüschlet :p am Änd vom Dag het denn jedi vo uns e neue Ruggsagg kah und das erscht no günschtiger, wills 3für 2 gsi isch ;) Drnoch hänn mr uns in Bus gsetzt und sinn lachend haim gfahre, will mir hänn agfange unseri Meinige und Idrügg vo däm Araber usztüschle :p Mir sinn brielend vor lache zur Türe ihne ko und wo denn d Abby, dr Oskar umd dr Will uns gfroggt hänn wieso.mir lache hets uns verdätscht umd mir sinn nummeno am Bode ghoggt umd hänn glache.. Mir hänn ebbe drüber gredet, dass dä Araber kei Englisch ka und immer nur lächlet und jo seit, egal wase ihn gfroggt het ;) bim z'Nacht hets uns denn erneut verdäscht, will är wider glächlet und jo gseit het, obwohl d Abby ihn öbbis gfroggt het wo me nid eif jo oder nei ka sage :p Sit ich do bi hanni glaub nur eimol so fescht glache :D Ämel hänn mr uns jetzt wider unter Kontrolle umd mache seriös umseri Huusufgobe. Und scho bald gangi au go schlofe, das Wätter macht eim so abartig mied :/ ihr söttet uns am Morge bim z'Morge gseh... hahaha :p So jetzt aber guet Nacht zämme.Read more

18. Tag in Brighton 28.6.16

June 28, 2016 in the United Kingdom

Dr Dag het so schön agfange, Sunne und (für do) warm (17Grad) Nach dr Schuel bini mit dr Abby ins Fitnesscentre gange, wo ich als ihre Gscht dört ha könne go schwimme :) Ich bi 2.5km gschwumme ;) Es isch so ruhig gsi dört, aber leider het s Wasser nid besser gschmeggt :/ egal s isch trotzdäm ok gsi :) Aber das Fitnesscentre isch voll cool du kasch mega viel Sport mache und s coolschte isch, es het e Badkleidtrockner :p me ka dört s Badkleid ihne due und nach 10sec. isch es trocke ;) Wonni denn usem Fitnesscentre use ko bi hets in Stöme gschifft... Ich ha notürlig mini Rägejacke und dr Schirm am Mittag heime do, wills warm gsi isch... Uf em Wäg haime hanni dr Abdulla(dä Typ us Saudi Arabie, wo bi mir wohnt) troffe und ha versuecht mit im z schwäze.... :/ Dä verstoht praktisch nüd, är seit eif 'jo' oder 'nei'... S beschte isch, dass är in Saudi Arabie will afo Englisch studiere haha... Mol luege wie är sich die zwei Wuche macht...
    Zu. z'Nacht hets feine Couscous und Salat gäh, isch guet gsi :) Jetzt het mi dr Abdulla gfroggt öbi mit im Färnseh lueg, ha gfunde kasch jo lieb si und lueg jetzt e Hundedokumentation jippiii :/ Ich wünsch euch e gueti Nacht :)

Trip to Brighton

June 12, 2016 in the United Kingdom

Hüt Binni sehr flissig ;)
    S Wätter isch zwar nid wirgglig besser worde-es het zwar nümm grägnet aber s isch kei Sunne ko. :/ trotzdäm hanni mi könne drzue ufraffe mit em Bus nach Brighton City z fahre. Wo ich dört usgstige bi, d Abby het mir zerscht alles ufere Karte erklärt, het mi fascht dr Schlag troffe. Ich bi usem Bus und denn binni automatisch mit ere rise Menschemasse mitgschleppt worde. Es het (wohl bemerkt, es isch hüt Sunntig) meh lüt ka als amene Samschtig in Basel. :o Die Menschemasse het mi denn diräkt zumene Shoppingcentre, wo uf 3Etage verteilt isch gfiert. Dört hets alli mögliche Läde, vor allem Schueh und Schmuckläde. Ich ha mir versuecht e Überblick z verschaffe und bi in etlichi elektronik Läde zum e Adapter für mi Laptop z sueche... Ich ha leider keine beko, ich muess mi morn in dr Schuel drum kümmere... Ich ha relativ schnäll das Shoppingcentre verloh, denn es isch abartig lut gsi und hetega viel Lüt ka. Denn binni d North street abe gloffe, dass isch d Hauptstross vo Brighton. Au dört hets fascht alli Läde vom Shoppingcentre nomol ka und dämentsprächend au so viel Lüt :/ irgendwenn hanni e Gässli entdeckt, wo so farbigi Bändeli ufghänggt gsi sinn, dört hanni mi denn mol ihne gwogt. Dört isch es so agnäm ruhig gsi und het nur no wenigi Lüt ka. Das isch e geniali Entscheidig gsi, denn vo dört aa bin ich ine Teil ko wos alles so Gässli ka het und ei Kaffi und Pub am andere. überall sinn d Lüt dusse ghockt und hänn kaffi trunke und Scones (e siessi Spezialität zum z'Vieri vo England gässe). Es isch richtig gmietlig gsi :) Ich ha immer gluegt, dassi nid z wit vo dr Hauotstross wäg kumm, demit ich wider zrugg find. So binni denn hald wider uf däre Hauptstross glandet und ha beschlosse no die anderi Site z erkunde. Dört isch zuefällig dä königlichi Pavillon gsi, wo mir d Abby als Tipp gäh het. Ich sag euch, das isch sooo schön gsi, es isch eif ei so Tämpel(Ich hoff i sag nüd falsches, s het ämel so usgseh) gstande und rundumme sinn die verschidenschte Bäum in allne grientön gwagse :) Ufem Wägli sinn no zwei Brasilianer ghockt und hänn bitz Musik gmacht. Das isch e super Ort zum abschalte. Es het dört au e Museum, wo me d Sache vom König ka go aluege :)
    Irgendwenn hanni mi fascht nümm könne uf de Bei halte, ich bi nämmlig nur ummegloffe, völlig überwältigt vo däne viele Idrügg :) Denn hanni beschlosse dr Bus zrugg z näh. Uf dr Ruckfahrt isch mr d Idee ko, dass ich jo no e zwüschestopp am Pier vo Brighton könnt mache. Au das sinn nomol überwältigendi Idrück gsi :) zerscht hanni s Meer bewunderet- leider hets e Steistrand und kei Sandstrand, aber es isch trotzdäm schön. Denn binni uf däm Pier-das isch sone mega lange Steg wo ins Meer use fiert-gloffe. Uf däm Pier könnt me sage es befindet sich unseri Herbschtmäss :o es het 2Gebäude mit ere Spielhöll und es het Kettekarusell,Geischterbahn,Frässständ und die kleine könne uf Nielpfärd ritte(Rössleritti). Es het no ganz viel meh und es laufe öbbe 3verschideni Boxe mit unterschidliger Musik über dä Pier verteilt. Es isch ei Meis uf däm Pier ;) Öbbe nachere Stund hanni denn wirgglig nümm möge und bi denn ändgültig ufe Bus und zrugg. Jetzt sitzi ganz erschöpft vom viele Laufe und de viele Idrück uf em Sofa und wart bis es z'Nacht git, es git Tortellini mit Salat, hmmmmmm :)
    E guete und bis morn. Ps: Morn gohts ind Schuel...

3. Tag in Brighton

June 13, 2016 in the United Kingdom

Sorry, dass ich erscht jetzt schrib, morn schribi wider friener.
    Hüt hanni wider e mega idrucksvolle Dag erläbt :D
    Ich ha hüt s erscht mol Schuel ka... It was so funny ;) Ich bi zämme mit dr Lamya mit em Bus ind Schuel gfahre, si ligt bitz usserhalb öbbe 45min vo mim Huus entfärnt. Zerscht sinn mr dört mol vom Diräkter willkomme gheisse worde und är het uns e paar Regle und some nice to know about Brighton erklärt. Denn het me miesse e Istuefogstest mache. Für das hanni miesse e Ufsatz über mini Hobbies schriebe und denn het mi dr Diräkter zu sich gholt und är hätt sötte mit mir e Interview mache, aber d Florina het dä z Grund und Bode gschnurrt bevor är irgend ei frog het könne stelle... hehe ;) Denn hänn mr unseri Stundeplän beko, ich ha jede morge und am Mäntig und Donnschtig Nommidag schuel, und denn het am 11i die erschti Stund agfange. Das isch scho eins vo de beste Erläbniss gsi vo däm Dag ;) am punkt 11i isch e Lehrerin namens Laura ine ko und mir sinn füre erschte Momänt eif mol gschoggt gsi und hänn uns komisch agluegt. Si het usgseh wie e Papagei, si het glaub alli Farbe aa ka wos git und ihri Hoor sinn s reinschte Vogelnächt gsi, die sinn in alli Richtige abgstande und hänn x verschideni Knüppel dinne ka(wohl gemerkt, die knüppel sinn bewusst gmacht worde) ;) Und denn het si afo schnure... Si isch Italiänerin, ihr könnet euch vorstelle wie das gschnuurt het, mit Händ und Fiess und in einere Lutstärki ;) Und si het ei Witz am amder brocht und het uns x Gschichtli vo ihrne Nochbere umd Schieler verzellt... ich will do nid gross ushole, aber eini muessi verzelle. Sie het ums agfleht, dass mir das nie sölle mache, die Schielerin sig eif dumm gsi, so richtig dumm!! Si heg e Schielere ka, wo e Wassermelone imene Warehuus gstohle het, si het das so verzellt 'stellet euch das mol vor! e Wassermelone! das isch e rise frucht , so uffällig! und die stilt die eif! die isch so dumm!!' Ihr könnet euch öbbe vorstelle,was in däm Klassezimmer abgange isch...Die zweit Lehrerin isch e sehr seriösi Frau gsi. Denn isch z'Mittag agseit gsi :) Wo mir dört in dr Schlange gstande sinn hänn mir gmerkt, dass mir vergässe hänn am Morge unser Menue vorzbstelle...Und wies so schön heisst 'Gott straft sofort' hets numme no ei Täller Teigware ka,ich ha dä Täller enere Mitschielere überloh und ha mi für e Sandwich entschide... Nach öbbe 5min isch mi Sandwich ko... es sinn zwei riiiise Sandwich gsi plus Salat und Chips... Ich bi fascht zerplatzt! E Franzos het sich sehr ab mim Salat gfreut ;) Denn bini mit däre Mitschielere in raucher Egge und ha mi mit dä e andere Schieler unterhalte... Plötzlig ischs eim passiert dass är usversehe imene gspröch uf schwitzerdütsch gantwortet het und denn ischs los gange,uf eimol hänn öbbe 5lüt afo schwizerdütsch rede umd denn isch d Party gstige ;) Und ich ha usegfunde, dass die Schuel vor allem us Schwizer und Italiäner bestoht...(mor hänn aber schön brav Änglisch gredet) Am Nommidag hanni denn no zwei stund Schuel ka, bimene nätte Lehrer. Nach dr Schuel hanni mi mit dr Lamya in dr Stadt troffe zum e Busticket z kaufe...
    so... es isch wider e längere Text word als ich dänggt ha, aber ihr kennet mi jo ;) jetzt muessi aber wirgglig go schlofe, denn ich muess morn am 8i ufe Bus für ind Schuel... Guet nacht und schlofet guet :D
    Ps: hüt het s erschtmol d Sunne gschune, ich ha no Hoffnige :)

4.Tag in Brighton

June 14, 2016 in the United Kingdom

Sorry, dass dr Bricht vo gescht in dr Bricht zwei ihne grutscht isch :/ Hüt sötts besser wärde...
    Hüt morge sinn mr brutal gweckt worde vo dr Laura(Lehrerin) mir sinn alli fascht uf de Tisch igschlofe wo plötzlig d Laura ihne z stürme kunnt und in einere Lutstärki uns foht afo vollschnure, das isch so brutal gsi, aber si het e gueti Stimmig verbreitet. Mir hänn hüt unsere erschte Tescht gschribe. Ich ha nur d Hälfti richtig ka, aber d Laura und au d Abby hänn gfunde das sig guet für dr erscht Tescht(jupii). Hüt hanni kei Nommidagschuel ka, somit hanni am 13:10 ind Stadt könne go. Nacheme feine Salat im Park hanni mi mit ere Map bewaffnet ufd Suechi nach em prince recgent Schwimmbad gmacht. Dank ere ufmerksame Frau hanni das denn au schnäll gfunde. An dr Kasse hanni mi denn nacheme Abo für zwei Mönet erkundigt, aber wie scho geschtert bim Busticket und dr Studentcard gits das erscht ab 3Mönet.So hanni hald e einzel Itritt miesse zahle. Denn het mr dr Badmeischter no welle verzelle, dass das Becki 25m lang sig(das sinn öbbe 20m gsi). Doch das isch nid s Schlimmschte gsi, das Wasser het sooo viel Chlor ka, dass mir nach 30min speiübel gsi isch :/ so binni denn wider, uf dr Suechi nacheme Käffeli, ind Stadt zrugg. Dört hanni voreme Kaffilshop mi Kaffi in begleitig vomene Gitarrischt und dr Sunne gnosse :D Denn hanni mi nacheme Cupecake umgluegt umd eine schnabuliert mmmmhhh ;)Willi no ufd Lamya ha miesse warte, will si am Nommidag Schuel ka het, binni mit Musik wider in dr Garte vo däne Paläscht vom König ghoggt und ha gsünnelet.Am 16:30 hanni mi am Clock Tower mit dr Lamya troffe umd mir sinn zämme ine Mobileshop zum e änglischi Simkarte in mi Handy z mache(ich kürz do bitz ab) mir hänn se gwägslet, hänn se glade und denn sötte per Aruef aktiviere...Ich hätt mi Handy könne and Wand schiesse!!! Wo mr aglüte hänn isch e Tonband ko(wenn si das wänn drugge si 1,wenn si das wänn drugge si 2 etc) mir hänns 3x miesse alose bis mir pberhaupt verstamde hänn welli Nummere mir mien drugge und denn wider und wider neu versueche wills nid klappt het oder mirs nid verstande hänn... Mir hänn im ganze 10x (ich übertrib nid) dört aglüte(wenn das öbber über wacht het, denn het dä ums für völlig verruckt erklärt) wos denn ändlig klappt het sinn mr haime, wo d Abby mit asiatische Nudle und Fleisch uf uns gwartet het. Zum Dessert hanni no dörfe e arabischi Siessigkeit probiere mmmhhh und arabische Kaffi wäääähhh :/
    So jetzt isch fertig mit schribe, denn ich muess no mini Husufgobe für morn mache :/
    guet nacht, schlofet guet :D

14. Tag in Brighton 14.6.16

June 25, 2016 in the United Kingdom

Hallö, gescht isch es bitz spot worde, dorum schrieb ich erscht jetzt... Aber mol vo vorne... Gescht isch dr aller schönscht und wärmscht Dag gsi sit ich do bi :D Vom Morge bis Zobe het d Sunne gschine und dr es het kei Wolke am Himmel ka :D So sinn mr guet gluunt ind Schuel gange am Morge. Dört isch uns zerscht usfiirlig d Situation vo dr UK erlüteret worde (d UK isch us dr EU usträtte) Mir hänn gescht leider dr letscht Dag bi dr Laura ka, aber zum glügg au bi dr Jaquie :p Nägscht Wuche wägslet alles, will Semesteränd isch. Mol luege wies wird... Am Nommidag sinn d Lamya und ich ind Bond Street, dört hets luter kleini Kaffi und Lädeli mit tolle Kleider und Schueh :p ha aber nüd kauft... In däre stross sinn mr go die Beschte Burger ässe wo ich je gässe ha 😍 drnoch sinn mr ine härzig Käffeli ghoggt in the Lanes(das isch dr härzigi Teil vo dr Stadt) Dört hänn mr denn d Sunne gnosse. Wo mr haim ko sinn hann ich mi sofort in kurze Hose vors Huus ghockt und gläse, me muess do jede Sunnestrahl gniesse :p Nacheme feine Riissalat binni denn no in Usgang... Das isch e tortur gsi!! Zerscht hanni miesse 15min ufe Bus warte und denn hanni nur ungefähr gwüsst wonni ahne muess und ha mi dure gfroggt, aber jede het mir e anderi Richtig agäh :/ Isch ha am Schluss usegfunde, dass ich die ganz Zit in de Näbeströssli gsi bi :p Es isch aber au luschtig gsi, denn ich ha e paar luschtigi Türsteher kenne glernt ;) Nach öbbe 15min hanni se denn gfunde und s isch no e cooli Bar mit live Musik gsi :D Nach de 12i binni denn zum Bus gloffe wo 29min wartezit agschribe gsi isch :/ Das isch aber nonig s schlimmscht gsi, denn nach däne 29min isch kei Bus in Sicht gsi, defür het d Azeig uf 58min Wartezit gwägslet, so binni denn 1.5Stumd an däre Bushaltstell gstande und ha ufe Bus gwartet... Isch glatt gsi, alli stock bsoffe um mi umme, jej :/ ha mi denn mit däne Türsteher hinter mir vor dr Bar unterhalte. So binni denn öbbe am 2i anstatt am 1 dehaim gsi. Ich ha defür tief und fescht gschlofe :pRead more

15. Tag in Brighton 25.6.16

June 25, 2016 in the United Kingdom

Wär häts dänggt...es het hüt grägnet :p Hüt binni uf die 12i mit dr Lamya zum Coiffure, si het miesse Hoorfärbe. 2 Stund sinn mr dört inne ghoggt :/ Das unglaublig für was die Lüt zum Coiffure gönn, gwüssi gönn dört ahne zum go Hoor wäsche umd föhne, anderi zum glätte... Es gönn dört irgendwie nur Männer und Kinder zum Schniede...Nachere Stund binni uns denn näbedra mol gonne Kaffi hole... Nach em Coiffure sinn mr ins V.I.P Restaurant go Pizza ässe mmmhhh :D Mit em Schirm und dr Sunnebrülle hänn mr uns denn ufe Wäg zum Sightseeing Bus am Pierp gmacht. Imene Doppelstöckige Bus mit offenem Dach hänn mir denn d Stadt bewunderet, es isch sehr schön und interessant gsi :)... ah und nass ;) Jetzt sinn mr dehaim umd mache s z'Nacht parat :) Ich wünsch euch e Guete ;)Read more

21. Tag in Brighton 1.7.16

July 2, 2016 in the United Kingdom

3 Wuche sinn umme und ich ha s Gfühl ich bi scho ewigs do ;) No ei Wuche, denn hanni scho d Hälfti :D Ich has mega guet mit däne zwei Italiänerinne, obwohl si fürs Läbe gärn shoppe und mir praktisch immer im Primark lande :p Gescht het nach dr Schuel e European BBQ Party stattgfunde mit 'free Burgers'. Praktisch die ganz Schuel isch awäsend gsi und aschliessend hänn die, wo hüt oder morn abreise ihr Zügnis becho :) Das isch voll das Ding mit föteli und Handschüttle :p Zobe sinn mr no in Usgang, ind Molly Malon Bar, isch voll cool gsi mit Livemusik :) S Problem do isch eif, dass me sich nid so richtig chique ka azieh, wills Zobe eif sau kalt isch :/ Aber s isch trotzdäm cool gsi :)Read more

22. Tag in Brighton

July 3, 2016 in the United Kingdom

E wunderschöne Dag isch es gsi :) Mit richtig viel Sunne, dorum sinn mr denn au scho am 10i ans Meer abe go laufe :) es isch wundrr schön gsi, es het eif bitz fescht gwindet. Aber dä Wind het gmacht, dass d Wälle am Ufer broche sinn und mega hochi Fontäne verursacht het :D Uf die 12:30 hänn mr uns denn mit ere italiänere us dr Schuel in Rottingdean troffe zum go super feine Fish&Chips ässe mmmhhh 😋 Denn hänn mr uns in Bus richtig Eastbourne gsetzt, doch uf halber Sträcki hänn mr uns denn entscgiede bi de Seven Sisters uszstiege, das sinn 7'Hügel' am Meer mitere super schöne Landschaft 😍 Das isch alles super gsi, bis mir beschlosse hänn uf die Hügel uffe z goh... Zerscht hänn mr gfunde mir nämme dr steilscht Wäg zum uffe go(s isch jo nid so gsi, dass es näbedra e Fuessgängerwäg ka hätt ;)) doch wo mir denn dört Obe ako sinn isch es erscht richtig los gange..!!! Dört obe hets nämmlig gwindet...nei GSTÜRMT!! Dä Wind isch so stark gsi, dass me sich het könne füre lähne und me isch nid umkeit 😲 ich sag euch, ich ha nonie in mim Läbe e sone starke Wind erläbt... Ich glaub öbbe so fühlts sich aa, wenn me useme Flugzüg gumpt! E beängschtigends, aber cools Gfühl!! :) Nach langem Kampf gege dä Wind und e paar Fotene uf eim vo däne Hügel hänn mr uns denn wider ufe Haimwäg gmacht :) Nachere warme Duschi (denn dä Wind isch sau kalt gsi)und eme feine z'Nacht sinnr denn an Strand abe, go dr Fuessballmatch Dütschland vs. Italie go luege... Leider hänn d Italiäner verlore, aber es isch super gsi, mini Italie Girls hänn näbe mir eins zämmegfluecht und gschraue, das isch Kino hoch drei gsi ;) Nachdäm mr denn beschlosse hänn, dass mr am Sunntig Morge frieh ufstön, sinn mr Heim go schlofe :)Read more