United States
Bayard

Savannah dag 14

August 7, 2023 in the United States ⋅ ☀️ 33 °C

Zo.. Aangekomen in de embassey suites van het Hilton in Savannah. Snelle voorspoedige reis met een lekker eettentje met andere dingen dan burgers with Fries. Alleen een foto van de buitenkant. Niet van het eten helaas..
      Onderweg heeft Finn nog even gekeken waar we kunnen schieten. Hij wil graag met een AR schieten en ik met AK47. Toch is het dan raar als je je dochter van 17 op de achterbank hoort zeggen: "ik neem de glock wel weer." Eerst maar even relaxen en dan kijken wat er hier allemaal te doen is. Het tourtreintje komt ons, als we willen, oppikken voor het hotel dus dat is fijn.
      Hotel is sowieso wel leuk want het ontbijt is gratis. Elke volwassene krijgt gratis 2 cocktails per dag.. parkeren is gratis.. We staan hier feitelijk geld te verdienen.. (feels like Cannes).
      Gegeten in Savannah in een mooi tentje dat even gezocht moest worden. 4 verdiepingen naar beneden om aan de kust te komen om dan bij de verkeerde Vic's aan te komen en verwezen te worden naar Vic's koffiebar.. waar we 4 verdiepingen omhoog moesten voor het restaurant waar we hadden gereserveerd. Heel gezellig bediend door Sky. Alles mochten we kiezen en combineren.. sky is the limit was haar credo. Terug naar de auto regende het behoorlijk en zou nog erger worden binnen een kwartier volgens buien alarm. Finn met z'n ongelooflijke oriëntatie vermogen leidde ons binnen 3 minuten naar de auto. Heenreis duurde 20 minuten haha..
      Morgen Savannah ontdekken en misschien even schieten..

Bayard