United States
Chippewa Terrace

Savannah dag 15

August 8, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 35 °C

Het plan was om vandaag het treintje te nemen en Savannah te gaan ontdekken maar, eerst wilde Finn graag gaan schieten. Als je dan toch in Amerika bent.. een shooting range gevonden waar je werkelijk met van alles kon schieten. Revolvers, glocks, mitrailleurs, etc.
      Daar aangekomen een keuze gemaakt voor een 44 mm handgun en een AR geweer. Je mocht zoveel wisselen als je wilde. De 44 Was wat te zwaar voor de dames die liever met een .22 wilden schieten. Finn en ik kozen na de AR ook nog een shotgun.. Wat een klappen! Niet normaal. De instructeur liet ons veel, zoniet alles, zelf doen; laden, herladen, lock and load!! Ook instructie voor het schieten met 1 hand. En later nog een volautomatische motherfucker die de adrenaline echt deed stromen. Op een rare manier heerlijk om af te vuren allemaal. Even eten bij een goeie hamburger tent voor de nodige vitaminen.. En weer terug naar het hotel voor een klein tukje. We waren toch al met al een paar flinke uren bezig geweest en de vakantie hakt er aardig in qua energie. We zouden nog een rondrit door Savannah doen maar het weer gooide roet in het eten. Donder bliksem en hoosbuien die ze alleen in de zomer in Nederland kennen (was bijna een orkaan @Danny 😉)
      Dan maar een spelletje in de suite van Finn en Nomi. Verschrikkelijk gelachen met party en co.. Heerlijke avond gehad. Morgen beetje bijtijds weg want om 13.45 hebben we in Jackson de Stranger Things tour.. Hebben we veel zin in.. Nu lekker slapen..

• Day 24–25

Best Western Central Inn Savannah

October 23, 2023 in the United States ⋅ ⛅ 20 °C

Another night, another hotel, another Best Western. I get so used to these check-in routines, I might do it at home out of habit for my apartment with one of the neighbors. 🤣

Eine weitere Nacht, ein weiteres Hotel, ein weiteres Best Western. Ich habe mich so sehr an diese Check-in-Routinen gewöhnt, dass ich sie vielleicht auch zu Hause aus Gewohnheit für meine Wohnung mit einem der Nachbarn mache. 🤣Read more

Chippewa Terrace